مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر گفت: توانمند سازی مددجویان یکی از برنامه‌های مهم کمیته امداد استان بوشهر است که در این راستا خانواده‌های مددجوی تحت پوشش این نهاد از نظر اقتصادی توانمند می‌شوند.
کد خبر: ۳۶۲۹۴۶
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۹ 18 January 2017
 احمد لطفی ظهر امروز در همایش تجلیل و تکریم از فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد شهرستان کنگان با تاکید بر توجه به انفاق و احسان در جامعه اظهار داشت: توسعه فرهنگ انفاق، احسان و همدلی یکی از موضوعاتی است که ما در هر شرایطی توجه جدی به آن باید داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه اجرای این فرهنگ درمناطق جنوبی استان به خصوص در شهرستان کنگان به خوبی در حال پیگیری است افزود: امیدواریم این حرکت بزرگ در شهرستان کنگان به عنوان یک کار عمومی در همه محلات استان نهادینه شود و مردم و خیران با حضور خود کار ارزنده وبزرگی برای جامعه انجام دهند.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با تاکید بر توجه به تقویت دوستی و محبت به همدیگر گفت: خیلی از این مشکلاتی که در جامعه وجود دارد نشانه کمرنگ شدن نوع دوستی، همدلی، محبت و مسئولیت در بین آحاد مردم است و باید این مهم در جامعه  بیش از گذشته توسعه پیدا کند.

وی با بیان اینکه کنگان امروزه از لحاظ مسائل فرهنگی، اجتماعی، معماری، اقتصادی و دیگر بخش‌ها پیشرفت چشمگیری نسبت با سالهای گذشته داشته خاطر نشان کرد: اگر با وجود داشتن فرهنگ غنی دینی و قرآنی بتوانیم احسان و ایثار را در جامعه بیشتر ترویج دهیم، مشکلات و آسیب‌های اجتماعی جامعه کمرنگ و در نهایت از بین برده می‌شود.

لطفی توانمندسازی خانواده‌های محروم و مددجو از برنامه‌های مهم این نهاد دانست و افزود: مهمترین شاخه‌های توانمند سازی مددجویان در عرصه فرهنگی و اقتصادی است.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد نسبت به توانمندی سازی محرومان برنامه ویژه‌ای تدوین کرده است افزود: در توانمند سازی اقتصادی مددجویان باید به نقطه‌ای دست یابیم که خانواده‌ها بتوانند استقلال اقتصادی شوند.

 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر تاکید کرد:  در این راستا خانواده‌های مددجوی تحت پوشش این نهاد از نظر اقتصادی توانمند می‌شوند و این مهم زمانی میسر می‌شود که خانواده‌ها از برنامه‌های فرهنگی و بسته‌های خدماتی کمیته امداد امام خمینی(ره) به بهترین نحو استفاده کنند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار