مدیرکل راه و شهرسازی گفت: برای اجرای فاز نخست دانشکده هنر و معماری دانشگاه خلیج فارس بوشهر ۱۱۵ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده که برای اجرای فاز دوم به ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
کد خبر: ۳۶۳۵۹۷
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۹ 19 January 2017
 فرزاد رستکی ظهر امروز در مراسم افتتاح دانشکده هنر و معماری بوشهر با حضور وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه بافت تاریخی بوشهر از قابلیت‌های مهم این شهر است اظهار داشت: بافت تاریخی بوشهر هویت تاریخی، اجتماعی و فرهنگی بوشهر است چراکه این بافت از ویژگی‌های مهمی برخوردار است.

وی با بیان اینکه بافت تاریخی بوشهر دارای 38 هکتار مساحت است خاطرنشان کرد: در این بافت تاریخی بیش از 900 ساختمان و بنا با معماری گذشتگان ساخته شده که دانشکده هنر و معماری در بافت تاریخی بوشهر بنا شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر با بیان اینکه دانشکده هنر و معماری دانشگاه خلیج فارس بوشهر با الهام‌گیری از معماری بافت تاریخی این شهر ساخته شده است گفت: ساختمان دانشکده هنر و معماری بوشهر مربوط به دوره قاجار است که معماری این ساختمان برگرفته آن زمان است.

رستمی  با اشاره یه اینکه این ساختمان با زیربنای هشت هزار و 220 مترمربع  ساخته شده خاطرنشان کرد: دانشکده هنر و معماری دانشگاه خلیج فارس بوشهر دارای فضای آموزشی شامل 16 آتلیه هنری، 11کلاس آموزشی، دو سالن قضاوت پایان‌نامه، سایت رایانه، سالن اجتماعات با ظرفیت 180 نفر، حوزه اداری، فضای خدماتی و آزمایشگاه است.

وی با بیان اینکه مرحله نخست دانشکده هنر و معماری دانشگاه خلیج فارس بوشهر با زیربنای پنج هزار و 200 مترمربع ساخته شده گفت: برای اجرای فاز نخست این  دانشکده  115 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و برای تکمیل فاز دوم با زیربنای سه هزار و 600 مترمربع با 65درصد پیشرفت فیزیکی به 115 میلیارد ریال اعتبار دیگر نیاز است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار