شهردار بندر بوشهر از افزایش 4 برابری اعتبارات شهرداری بندر بوشهر طی چهار سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۳۶۶۳۸۳
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۱ 24 January 2017
 غلامعلی میگلی‌نژاد، امروز در مراسم تقدیم لایحه بودجه شهرداری بوشهر به شورای شهر بوشهر اظهار داشت: در حالی که بودجه شهرداری بندر بوشهر در سال 92، 600 میلیارد ریال بوده در سال 96 این میزان به 2 هزار و 300 میلیارد ریال رسیده است.

وی اضافه کرد: افزایش تقریبا چهار برابری بودجه شهرداری از سال 92 تا 96 نشان‌دهنده توجه ویژه شهرداری برای داشتن درآمدی مستمر و از طریق تشویق سرمایه‌گذاران برای ورود به عرصه سرمایه‌گذاری بوده است.

شهردار بندر بوشهر بیان کرد: عمده‌ترین برنامه‌های شهرداری بندر بوشهر در راستای توسعه زیرساخت‌ها با تمرکز بر عمران شهری است که سعی شده پروژه‌هایی در طول سال تعریف شود که تا پایان سال به مرحله بهره‌برداری رسد.

 وی با اعلام این که در سال 95، 70 پروژه عمران شهری در شهرداری بندر بوشهر تعریف شده است، گفت: با وجود این که کمتر از دو ماه دیگر به پایان سال زمان مانده، بخش عمده این پروزه‌ها به اتمام و به مرحله بهره‌برداری رسیده که تغییرات محسوسی در حوزه شهری را به دنبال داشته است.

شهردار بندر بوشهر با اعلام رضایت مناسب شهروندان از اقدامات شهرداری بندر بوشهر عنوان کرد: با تعریفی که در لایحه جدید بودجه شهرداری بندر بوشهر با دو میلیارد و 300 میلیون ریال برای سال 96 پیش‌بینی شده و برای بررسی و تصویب امروز تقدیم شورای اسلامی شهر بوشهر می‌شود، پروژه‌های مناسبی که برخواسته از نگاه و مطالبات شهروندان است پس از تصویب شورای شهر انجام می‌شود.

انتهای پیام/3347
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار