مدير عامل شركت پالايش گاز فجر جم از توليد نزديك به 5 هزار تن "ال پي جي" در شركت پالايش گاز فجر جم خبر داد.
کد خبر: ۳۷۳۹۹۵
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۳ 07 February 2017
هادی هاشم زاده اظهار داشت: در دی ماه گذشته نزدیک به 5هزار تن "ال پی جی" در این شرکت تولید شده که رشد 50 درصدی را نسبت به آذر ماه امسال نشان می دهد.

وی افزود: محصول " ال پی جی" تولید شده توسط تانکرهای مخصوص حمل، به مقاصد از قبل تعیین شده ارسال می‌شود.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجر جم با اشاره به تولید محصول با ارزش "ال پی جی " یا گاز مایع در شرکت پالایش گاز فجر جم اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه بیش از 34 هزار تن از این محصول در پالایشگاه تولید شده است.

وی از میعانات گازی به عنوان دیگر محصول ارزشمند این پالایشگاه یاد کرد و اظهار داشت: تولید این محصول در دی ماه گذشته بیش از 770 هزار بشکه بوده است.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه، نزدیک به 6 میلیون بشکه میعانات گازی در شرکت پالایش گازفجرجم تولید شده است.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجر جم با اشاره به سرمای شدیدی که کشور را فراگرفته است، تصریح کرد: واحدهای شیرین‌سازی این پالایشگاه با حداکثر ظرفیت گاز را تصفیه و به شبکه سراسری ارسال می‌کنند.

وی گفت:در دی ماه گذشته حدود 2 میلیارد و 400 میلیون متر مکعب گاز در پالایشگاه جم تولید شده و میزان تولیدی گاز این شرکت از ابتدای سال جاری تاکنون نزدیک به 20 میلیارد متر مکعب بوده است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار