در هشتمین روز از دهه مبارکه فجر با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، ۴ واحد صنعتی با سرمایه گذاری ۱۵۰ میلیارد ریال در بوشهر به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۳۷۴۰۰۸
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵ 07 February 2017
در هشتمین روز از دهه مبارک فجر  ظهر امروز طرح‌های تولیدی و صنعتی در شهرک‌های صنعتی بوشهر با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افتتاح شد.

در مراسم افتتاح این طرح‌ها رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر ویژگی‌های استان بوشهر را برشمرد و اظهار داشت: این استان  دارای ظرفیت‌های مهمی در عرصه‌‌های مختلف صنعتی و معدنی است که در این حوزه اشتغال‌زایی قابل توجه وجود دارد.

 سیدحسین حسینی محمدی از صدور 165 جواز تاسیس در بخش صنعت استان بوشهر خبرداد و افزود: این جوازهای تاسیس  با حجم سرمایه‌گذاری افزون بر 118 هزار میلیارد ریال صادر شده است.

وی با بیان اینکه جواز تاسیس صادر شده در این مدت نسبت به سال قبل افزایش قابل توجهی یافته است گفت: امسال 683 پروانه بهره‌برداری صنعتی و تولیدی در استان بوشهر صادر شده که میزان سرمایه‌گذاری این پروانه‌ها 108 هزار میلیارد ریال است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از افتتاح 4 واحد صنعتی در بوشهر خبرداد و گفت:  این 4 واحد صنعتی با سرمایه گذاری 150 میلیارد ریال و اشتغال 110 نفر راه‌اندازی شده است.

حسینی محمدی افزود:  این واحدهای صنعتی در زمینه تولید لوله‌های پلی اتیلن، فرآوری ماهی و میگو، کولرهای گازی و کودهای کامل ماکرو در استان بوشهر به بهره برداری رسیده‌اند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار