معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: زیرساخت‌های رفاهی، خدماتی و عمرانی در روستاهای استان بوشهر در بخش‌های مختلف افزایش یافته بگونه‌ای که اکنون زیرساخت‌های مناسب در روستاهای استان بوشهر به سطح مطلوبی رسیده است.
کد خبر: ۳۷۴۰۱۰
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵ 07 February 2017
 عبدالکریم گراوند ظهر امروز در آیین افتتاح گاز رسانی به روستای کوهچر شهرستان جم  با تبریک ایام دهه فجر  با تاکید بر توسعه متوازن در شهرها و روستاهای استان بوشهر اظهار داشت: توزیع متوازن امکانات در سراسر نقاط استان یکی از تاکیدات استاندار بوشهر است که این مهم همواره مورد توجه قرار دارد.

وی از افزایش طرح‌های افتتاحی در ایام‌الله دهه فجر در استان بوشهر خبرداد و  افزود: افتتاح برخی از پروژه‌ها که در دهه فجر  شاهد آن‌ها هستیم تنها گوشه‌ای از اقدامات دولت تدبیر و امید است.

 معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر تاکیدکرد: در این دولت اقدامات و خدمات رسانی خوبی در راستای توسعه و رفع مشکلات روستایی صورت گرفته است.

گراوند با اشاره به توسعه زیرساخت‌های روستایی در استان بوشهر خاطرنشان کرد: در استان بوشهر با تلاش و تدابیر استاندار، اقدامات خوبی در زمینه خدمات‌دهی به روستاهای استان انجام شده است.

وی احداث بوستان‌های امید و زمین‌های ورزشی را از جمله اقدامات استان در حوزه روستایی دانست و افزود:زیرساخت‌های رفاهی، خدماتی و عمرانی در روستاهای استان بوشهر در بخش‌های مختلف افزایش یافته بگونه‌ای که اکنون زیرساخت‌های مناسب در روستاهای استان بوشهر به سطح مطلوبی رسیده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به طرح تحول نظام سلامت و ارتقا رضایت مندی مردم عنوان کرد:  طرح تحول نظام سلامت یکی از اقدامات مثبت دولت تدبیر و امید بوده که در راستای رضایتمندی مردم انجام شده است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار