عضو کمیسیون مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهوری امریکا گفت: مردم ایران اسلامی با حضور گسترده در راهپیمایی روز 22 بهمن ماه، گزینه های روی میز ایران را به معرض به نمایش .می‌گذارند
کد خبر: ۳۷۴۶۱۳
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۹ 08 February 2017
سید کمال‌الدین شهریاری در شهرستان دشتی، از امت اسلامی در سراسر کشور دعوت کرد در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن حضوری پررنگ‌تر از گذشته داشته باشند.

وی افزود: رئیس‌جمهور آمریکا هم‌چون دیگر رئیس‌جمهورهای این کشور از گزینه‌ها روی میز سخن گفته در حالی که به‌عنوان نماینده مردم باید بگویم که ترامپ باید بداند آن‌چه روی میز ایران اسلامی بوده و امریکا را تاکنون به خار مذلت کشانده حضور گسترده مردمی است که در یوم‌الله 22 بهمن، بار دیگر به نمایش خواهیم گذاشت.

نماینده دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: هم اکنون کشورمان در آمادگی کامل بسر می‌برد و مردم با تمام توان از انقلاب، نظام و میهن اسلامی دفاع خواهند کرد.

وی خطاب به ترامپ یادآور شد: با حضور گسترده مردم گزینه روی میز ایران در 22 بهمن از طریق رسانه‌ها مشاهده کنند.

شهریاری گفت: ملت ایران از هیچ ابرقدرتی واهمه ندارد و امروز ما در سطحی از قدرت تدافعی و دفاع نظامی قرار گرفته‌ایم که هیچ کشوری به خود اجازه نخواهد داد که به انقلاب و نظام ما ضربه بزند.
عضو کمیسیون مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مردم بزرگ ایران اسلامی در یوم‌الله 22 بهمن پاسخ کوبنده خود را به ترامپ خواهند داد.

شهریاری ضمن تبریک دهه فجر به مردم استان بوشهر گفت: راهپیمایی 22 بهمن امسال علاوه بر آن رسالتی که در سال‌های گذشته بر عهده ما بوده که شرکت کنیم از یک ویژگی خاصی برخورداراست.

وی ادامه داد: اصولاً راهپیمایی 22 بهمن به مناسبت یادآوری‌ها، ایثارگری‌ها، ازجان‌گذشتگی‌ها و حضور مردم مسلمان ایران به رهبری حضرت امام(ره) در انقلاب سال 1357 است که مردم از ستمگری‌های رژیم طاغوت به ستوه آمده بودند و با هدایت و رهبری امام (ره) رژیم پهلوی را ساقط کردند و بنیان نظام مقدس جمهوری اسلامی را بنا نهادند.

شهریاری یادآور شد: راهپیمایی همه‌ساله 22 بهمن برای یادآوری از خون شهدایی است که به‌پای انقلاب نثار شده و همچنین یاد امام را در این راهپیمایی گرامی داشته می‌شود.

وی افزود: ویژگی خاصی که امسال بر این راهپیمایی حاکم است با توجه به این‌که استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا با ادبیات و گفتمان جدید دشمنی و کدورت خود را نسبت به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم مسلمان ایران و جهان علنی و شفاف‌تر کرده است.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر رئیس‌جمهورهای قبلی آمریکا به‌ظاهر سعی می‌کردند که خودشان را مدافع حقوق بشر نشان دهند ترامپ رئیس‌جمهور جدید آمریکا علناً مخالفت خود را با حقوق بشر بروز می‌دهد و هیچ ابایی از نشان دادن آن ویژگی امپریالیستی و فاشیستی خود ندارند.

وی افزود: ادبیات ترامپ با لعن شدیدتری و ادبیات خشن نسبت به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم مسلمان ایران اسلامی و 7 کشور مسلمان جهان صحبت می‌کنند.

شهریاری بیان کرد: امسال ما باید در این راهپیمایی 22 بهمن با یک حضور گسترده‌تر و بیشتری خود را نشان دهیم و به همه دشمنان انقلاب و نظام اعلام کنیم که ما همان‌گونه که پدران، خودمان و نسل‌های گذشته در پیروزی انقلاب تا سر حد جان و تاآخرین‌نفس از در خود گذشتند و این انقلاب را به پیروزی رساندند مردم امروز (نسل دوم و سوم) انقلاب همچنان درصحنه حضور دارند .

وی ادامه داد: با همه وجود از دستاوردهای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی و از میراثی که حضرت امام (ره) به‌جا گذاشته‌اند پاسداری کنیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار