فرماندار دشتی گفت: همزمان با ایام‌الله دهه فجر ۷ طرح تولیدی در شهرستان دشتی با سرمایه‌‌گذاری ۴۴.۵ میلیارد ریال افتتاح و زمینه اشتغال اهالی این منطقه فراهم شد.
کد خبر: ۳۷۴۶۲۱
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۹ 08 February 2017
 غلامرضا مهرجو  صبح امروز در مراسم افتتاح طرح‌های ایام‌الله دهه مبارک فجر با تبریک این ایام و با بیان اینکه دهه فجر یادآور فجرآفرینان و انقلابیون در پیروزی انقلاب اسلامی است اظهار داشت: مبارزه انقلابی مردم ایران اسلامی ریشه آن در کربلا و تاریخ تشییع است و ثمره با شکوه آن پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های بین‌المللی از بالندگی برخوردار است افزود: مردم همیشه در صحنه دشتی با حضور در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی وفاداری خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی، اهداف امام راحل و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی نشان داده‌اند که اوج این وفاداری در راهپیمایی 22 بهمن نمودار می‌شود.

فرماندار دشتی با اشاره به افتتاح 125 طرح در ایام‌الله دهه فجر در شهرستان دشتی تصریح کرد: در این ایام 125 طرح عمرانی، تولیدی، اقتصادی و خدماتی با سرمایه‌گذاری 300 میلیارد ریال در شهرستان دشتی افتتاح شد که نقش مهمی در افزایش رفاه، معیشت و اقتصاد مردم این شهرستان دارد.

مهرجو با بیان اینکه 7 طرح تولیدی شهرستان دشتی افزود: این طرح‌های در زمینه‌های مختلف تولیدی کشاورزی و اقتصادی با سرمایه‌گذاری 44.5 میلیارد ریال افتتاح شد.

وی با اشاره به افتتاح طرح گلخانه سبزی و صیفی در منطقه سنا دشتی افزود: این طرح با اعتبار 2 هزار و 850 میلیون ریال از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی افتتاح شد.

فرماندار دشتی با اشاره به اینکه این گلخانه در زمینی به مساحت 4 هزار و 200 متر مربع احداث شده  گفت: در این گلخانه محصولاتی همچون گوجه فرنگی، فلفل، خیار و سایر محصولات صیفی‌جات  تولید می‌شود.

مهرجو از افتتاح  3 واحد شرکت زرین شن تولید کننده شن و ماسه در دشتی خبرداد و خاطر نشان کرد: این طرح شامل طرح توسعه و افزایش ظرفیت از 800 هزار تن به یک میلیون تن با 20 میلیارد ریال اعتبار، واحد دانه بندی شرکت با ظرفیت بیش از یک میلیون تن و دستگاه تصفیه آب برای بازیافت آن و دستگاه تصفیه کننده آب با 13 میلیارد ریال اعتبار است

وی بیان کرد: در این روز  واحد مرغداری نیمچه گوشتی 30 هزار قطعه‌ای در روستای چاوشی دشتی با 850 میلیون تومان اعتبار افتتاح شد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار