معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: در راستای ایجاد زیرساخت‌های رفاهی، عمرانی و ورزشی فرهنگی در روستاها و نقاط دور افتاده این مهم در قالب طرح‌های امید اجتماعی در تمامی نقاط استان بوشهر اجرایی شد.
کد خبر: ۳۷۴۶۲۲
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰ 08 February 2017
عبدالکریم گراوند ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان گناوه با تبریک دهه مبارک فجر با اشاره به اقتدار ایران اسلامی در جهان اظهار داشت: عزت و اقتدار ملت ایران با اتحاد و همدلی مردم و مسئولان محقق شده که حضور مردم در صحنه‌های مختلف نشان از عزتمندی ایران اسلامی است.

وی با تاکید بر حضور در مراسم راهپیمایی 22 بهمن تصریح کرد: مردم استان بوشهر در مراسم ایام‌الله دهه فجر حضوری باشکوهی داشتند که این مهم در مراسم راهپیمایی 22 بهمن به اوج خود می‌رسد.

معاون استاندار بوشهر با بیان اینکه قطع ارتباط ایران اسلامی با دنیا از اهداف دشمنان است افزود: تمام تلاش دشمنان نظام اسلامی این بوده که هراسی در دنیا ایجاد کنند تا امکان ارتباط و تعامل کشورها با ایران قطع و به رشد و توسعه خدشه وارد کنند، اما دولت با حمایت‌های رهبر معظم انقلاب، توطئه ایران هراسی آنان را از بین برد.

گراوند با اشاره به اینکه دولت یازدهم دستاوردهای ارزشمندی درسطح داخلی و خارجی انجام شده است افزود: درحوزه داخلی ایران اسلامی دارای امنیت مثال زدنی است و دولت تدبیر وامید از روز اول که مستقر شد، تمام تلاش خود را بکار گرفت تا خدشه‌ای به آرامش و اتحاد موجود کشور وارد نشود و در همین مسیر نیز حرکت کرده است.

وی با تاکید بر ایجاد آرامش در جامعه خاطر نشان کرد: تاکید دولت بر این است که از هرگونه تندروی و مطلبی که به آرامش جامعه خدشه وارد می‌کند جلوگیری شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بیان کرد: افتخار دولت یازدهم این است که با وجود همه ترفندها و ابزارهایی که دشمن برای ناکارآمدی نظام و کشور به کار گرفته است، با اقتدار در راستای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی گام برداشته می‌شود.

وی با اشاره به مهار تورم در جامعه تاکید کرد: مهار تورم لجام گسیخته‌ای که به صورت جدی تمام حوزه‌های اقتصادی کشور را تهدید می‌کرد یکی از دستاوردهای مهم و ارزشمند دولت تدبیر و امید است.

گراوند گفت: دولت در حوزه داخلی با وجود موانع و مشکلات در بحث مهار و کنترل تورم و همچنین کمبود منابع مالی گام‌های مثبتی برداشته است.

وی با بیان اینکه استاندار بوشهر در اجرای شعارها و سیاست‌های دولت تدبیر وامید اقدامات ارزشمندی انجام داده  گفت: یکی از نکاتی که مایه افتخار برای این استان بوده، اتحاد و همدلی است که بین همه مدیران ارشد، نمایندگان مجلس، ائمه جمعه و روحانیت وجود دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر رفت وآمدهای وزیران و مقام‌های بلندپایه کشور را برای استان مایه خیر و برکات دانست و گفت: در این ارتباط دستاوردهای خوبی نصیب استان بویژه در زمینه بهداشت و درمان شده است.

گراوند از اجرای طرح های امید اجتماعی در استان بوشهر خبرداد و خاطر نشان کرد: در راستای ایجاد زیرساخت‌های رفاهی، عمرانی و ورزشی فرهنگی در روستاها و نقاط دور افتاده این مهم در قالب طرح‌های امید اجتماعی در تمامی نقاط استان بوشهر اجرایی شد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار