امام جمعه بوشهر گفت: مردم ولایت‌مدار استان بوشهر وفاداری خود را به نظام اسلامی در همه عرصه‌ها نشان داده که با حضور در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن عزم راسخ خود را در دفاع از آرمان‌های نظام به نمایش می‌گذارند.
کد خبر: ۳۷۴۶۲۳
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۱ 08 February 2017
آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر امروز در نشست با اعضا ستاد فاطمیون و بنیاد بین المللی غدیر با گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر با تاکید بر نقش مهم حضور مردم در همه صحنه‌های انقلاب اسلامی اظهار داشت: استمرار و حفاظت از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی متکی بر حضور پرشور مردم ولایت‌مدار و همیشه در صحنه با تبعیت از منویات ولایت فقیه است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه ملت ایران هر سال پرشورتر از سال قبل در مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شرکت می‌کنند تصریح کرد: همه ساله مردم در سراسر کشور پرشورتر از سال قبل حمایت و همدلی خود را نسبت به آرمان‌های امام راحل و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی نشان می‌دهند.

امام جمعه بوشهر با قدردانی از حضور مردم ولایت‌مدار استان بوشهر در جشن‌های ایام‌الله دهه فجر تاکید کرد: مردم ولایت‌مدار استان بوشهر وفاداری خود را به نظام اسلامی، امام راحل و  رهبر معظم انقلاب اسلامی در همه عرصه‌ها نشان داده که با حضور در مراسم راهپیمایی 22 بهمن عزم راسخ خود را در دفاع از آرمان‌های نظام به نمایش می‌گذارند.

 صفایی  بوشهری  با گرامیداشت ایام فاطمیه افزود: حضرت فاطمه زهرا(س)حلقه وصل نبوت و امامت بوده و دارای شخصیتی ممتاز است که بهشت مشتاق آن حضرت است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر افزود: وجود مبارک حضرت زهرا(س) خورشید بیداری، روشنی و هدایت است و حق عظیمی بر بشر دارد و اعتلای نام ایشان سبب  نجات و هدایت جامعه است .

امام جمعه بوشهر با تاکید بر توجه به برنامه‌های  ایام فاطمیه گفت: با همان نگاه وحدت افزایی مراسم فاطمیه باشکوه برگزار شود چراکه تجلیل از حضرت زهرا(س) مدرسه نجات و هدایت است.

دبیر ستاد بین المللی غدیر استان بوشهر هم با تبریک ایام‌الله دهه فجر خاطر نشان کرد: 38 سال از پیروزی نظام جمهوری اسلامی ایران می‌گذرد نظامی که در حال پیشرفت در تمام جهان است.

حسین کارگر با بیان اینکه ستاد فاطمیه قدمتی 15 ساله دارد  افزود: عزاداری خیابانی پاسخ مناسبی است به توجه دادن به حقوق اهل بیت علیهم اسلام و فریاد مظلومیت آن حضرت است.

وی بیان کرد:همزمان با ایام فاطمیه ،همایش‌هایی در 14 استان کشور در زمینه گرامیداشت حضرت زهرا(س) برگزار شده و قرار است با حفظ وحدت و انسجام جامعه، غیرت خود را در روزهای فاطمیه نشان دهیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار