قائم مقاوم دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: پرستاران نقش مهم و تعیین کننده‌ای در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی دارند که استان بوشهر در این عرصه با کمبود یک‌هزار پرستار مواجه است.
کد خبر: ۳۷۴۶۲۴
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۱ 08 February 2017
حیدر عزیز نژاد  بعدازظهر امروز در نشست با پرستاران بیمارستان شهید گنجی دشتستان با اشاره به نقش مهم پرستاران در ارائه خدمات بالینی به بیماران اظهار داشت: پرستاران در همه عرصه‌ها خدمات بزرگی را به جامعه بشریت انجام داده‌اند که باید سپاسگزار این قشر تاثیرگذار باشیم.

وی با اشاره به اینکه استان بوشهر با کمبود پرستار در بیمارستان‌ها مواجه است تصریح کرد: در بیمارستان‌های استان بوشهر بیش از 900 پرستار فعال است که برای رسیدن به سرانه تدوین شده بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان با کمبود یک‌هزار پرستار مواجه هستند.

قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر افزود: با کمبود پرستار در استان بوشهر ولی پرستاران مراکز درمانی با تلاش و زحمات مضاعف همچنان به خدمت‌رسانی به مردم با تمام وجود و عشق و علاقه مشغول هستند که جای قدردانی دارد.

عزیرنژاد با اشاره به اجرای طرح تحول نظام سلامت در استان بوشهر خاطر نشان کرد: با اجرای طرح تحول سلامت، توسعه‌های کمی و کیفی در حوزه درمان صورت گرفته است.

وی از افزایش تخت‌های بیمارستانی در استان بوشهر خبرداد و گفت: افزایش تخت‌های بیمارستانی استان بوشهر از 800 تخت به یک‌هزار و 400 تخت بخشی از خدمات طرح تحول نظام سلامت است.

نماینده شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تبریک به مناسبت دهه مبارک فجر اظهار داشت: بالاترین انگیزه پرستاران عشق و علاقه آن‌ها برای خدمت مردم جامعه است.

محمدباقر سعادت گفت: پرستاری شغل پرزحمتی است و قطعاً تنها عشق و علاقه است که سبب می‌شود پرستار با تمام وجود به بیماران خدمت کنند و تمام‌وقت خود را صرف خدمت‌رسانی به بیماران کنند.

وی افزود: پرستار همیشه با دردمندترین افراد جامعه در ارتباط هستند و برای همین باید جسمی قوی و روحی توانا داشته باشند تا بتوانند به‌عنوان یک شخص کلیدی تیم درمان به‌خوبی نقش خود را ایفا کنند.

در این نشست از پرستاران دشتستان تجلیل شد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار