امام جمعه بوشهر با صدور پیامی از حضور حماسی مردم ولایت‌ مدار استان بوشهر در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کرد.
کد خبر: ۳۷۵۸۸۷
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸ 11 February 2017
آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در پیامی از حضور حماسی مردم استان بوشهر در راهپیمایی سال‌روز پیروزی انقلاب اسلامی ایران قدردانی کرد.

در این پیام که نسخه‌ای از آن به خبرگزاری فارس در استان بوشهر نمابر شده، آمده است:

«الحمد لله رب العالمین و صلّی الله علی محمد و آله الطاهرین سیّما بقیه الله فی الأرضین»

سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را به حضرت بقیه الله الأعظم «روحی فداه» و مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای «دامت برکاته العالیه» و تمامی مردم ایران به ویژه مردم ولایتمدار استان دارالحماسه بوشهر تبریک می گویم.

صمیمانه از حضور حماسی مردم عزیز و گرانقدر سراسر استان بوشهر در تمامی شهرها و روستاها به ویژه نسل جوان تشکر و قدردانی می نمایم. این حضور پرمعنا برگ زرین دیگری بر کتاب تاریخ تابناک این استان افزون نمود.

این حضور حماسی نشان از بصیرت، ولایتمداری، وفاداری به آرمان ها و ارزش های انقلاب و استکبار ستیزی آن مردم عزیز دارد.

این حضور گواهی روشن بر شعور بالای این مردم گرانقدر در تمامی امور به ویژه مسائل حساس و سرنوشت ساز نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشد.

این راهپیمایی باشکوه دارای پیامی رسا و گویا برای جهانیان به ویژه رئیس جمهور امریکا است که مردم انقلابی ایران با ایمان و اقتدار و با وحدت در سایه ولایت در مقابل تمامی توطئه های بیگانگان چون کوه ایستاده اند و از نظام خود در برابر انواع تهدیدهای نظامی و غیرنظامی دفاع می کنند.

در پایان بار دیگر از حضور باشکوه مردم استان عزیز بوشهر در راهپیمایی 22 بهمن و برگزار کنندگان آن به ویژه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و رسانه های خبری، نیروهای نظامی و انتظامی و سپاه و بسیج تقدیر می نمایم و یاد و خاطره شهدا و امام شهدا گرامی می دارم. از خداوند متعال تعجیل در ظهور حضرت بقیه الله الأعظم و طول عمر با عزت برای مقام معظم رهبری و برای شما مردم گرانقدر سلامت، موفقیت و بهروزی مسألت می نمایم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار