طرح دفتر الکترونیک گواهی امضا در دفاتر اسناد رسمی در استان بوشهر هم زمان با سراسر کشور به بهره‌برداری رسید و دفاتر سنتی و کاغذی گواهی امضا حذف و به دفاتر الکترونیکی تبدیل شدند.
کد خبر: ۳۷۵۸۸۹
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۹ 11 February 2017
امروز هم زمان با سراسر کشور در آیینی طرح دفتر الکترونیک گواهی امضا در دفاتر اسناد رسمی در استان بوشهر به بهره‌برداری رسید و دفاتر سنتی و کاغذی گواهی امضا حذف و به دفاتر الکترونیکی تبدیل شدند.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر در این  مراسم با اشاره به حذف دفتر سنتی و کاغذی گواهی امضا اظهار داشت: از این بعد تمامی خدمات اسناد و املاک به صورت الکترونیکی انجام می شود.

 اصغر پیر هادی در خصوص مزایای این طرح افزود : با راه‌اندازی دفتر الکترونیک گواهی امضا در دفاتر ثبت و اسناد، انواع فیلترها برای جلوگیری از جعل در دفاتر اعمال و تمام خدمات بصورت الکترونیکی انجام می‌گیرد.

وی ادامه داد: اجرای این طرح باعث کاهش هزینه‌های مردم و افزایش سرعت در خدمت‌رسانی به مردم می شود.

پیرهادی  گفت: نظارت و بازرسی با اجرای این طرح راحت انجام و همه اطلاعات ثبت املاک و اسناد به صورت آنلاین رصد می‌شود.

مدیرکل اسناد و املاک استان بوشهر گفت: 94 دفتر اسناد رسمی و 50 دفتر ازدواج و طلاق فعال در استان بوشهر وجود دارد که به واسطه الکترونیکی شدن و لینک با سامانه ثبت احوال احراز هویت به صورت آنلاین  اعمال و جلوی هر گونه سوء استفاده و دستکاری در اسناد گرفته می‌شود.

پیرهادی عنوان کرد : با اجرایی شدن طرح امضای الکترونیک، سازمان‌‎های مالیاتی، شهرداری‌ها، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور تمام نامه‌‌ها و تقاضاهای مربوط به امور اداری با امضای الکترونیک انجام می‌شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار