معاون امور آب و آبفای وزیر نیرو گفت: طرحی برای رفع مشکل زیر ساخت آب سه شهرستان جم کنگان و عسلویه، با حمایت وزارت نفت تدوین و عملیاتی می‌شود.
کد خبر: ۳۷۵۹۰۰
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۳ 11 February 2017
رحیم میدانی ظهر امروز در  نشست بررسی روند اجرای پروژه آبرسانی جم با حضور رئیس نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت خیز وزارت نفت، مدیران عامل آب استان و مسئولان جم  ضمن قدردانی از مجریان طرح آب شیرین‌کن سیراف به جم اهمیت این طرح را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: این طرح که با مشارکت وزارت نفت اجرایی شده نقش مهم و تاثیرگذاری در تامین آب آشامیدنی شهرستان جم و روستاهای هم‌جوار آن دارد.

 وی با تاکید با تامین تجهیزات و لوازم فنی آب شیرین‌کن جم تصریح کرد: برای این مهم 300 میلیارد ریال از سوی وزارت نفت پرداخت می‌شود که نقش مهمی در تسریع اجرای این پروژه شود.

معاون وزیر نیرو با اشاره به اینکه پروژه آب شیرین‌کن سیراف به جم دارای ظرفیت قابل توجهی است افزود:  برای تسریع در تکمیل پروژه آبرسانی جم، باید شبانه روزی و با چند اکیپ فعالیت کرد و در این راستا از پیمانکاران پروژه انتظار می‌رود  تا با جدیت و تلاش حداکثری مطالبه جدی مردم جم در دسترسی به آب شرب سالم و بهداشتی محقق سازند.

میدانی با تاکید بر حق مردم جنوب استان بوشهر در دسترسی به آب شرب خاطر نشان کرد: انصاف نیست که در منطقه‌ای از کشور به ویژه  جنوب استان بوشهر آب شرب نباشد، لذا با توجه به وجود صنایع نفت و گاز در این منطقه ضرورت  وزارت نفت و نیرو مسئولیت خود را برای حل مشکل آب در این منطقه به نحو احسن انجام دهند.

وی، از تدوین طرحی برای رفع مشکل آب شهرستان‌های جنوبی استان خبر داد و گفت: طرحی برای رفع مشکل زیر ساخت آب سه شهرستان جم کنگان و عسلویه، با حمایت وزارت نفت  تدوین و عملیاتی می‌شود.

میدانی تسریع اجرای پروژه آب شیرین‌کن سیراف به جم را یک ضرورت دانست و تصریح کرد:نباید برخی از مشکلات جانبی سبب کندی پروژه شود حتی  توقف این پروژه برای دو روز هم نباید ایجاد شود.

معاون آبفای وزارت نیرو با بیان اینکه پروژه آبرسانی جم در مسیر صحیحی قرار گرفته است اظهار داشت: وزارت نفت همراهی بسیار خوبی با پروژه دارد و پروژه یاد شده با سرعت بسیار خوبی در حال اجراست.

وی با بیان اینکه امیدواریم هر چه زودتر شاهد تکمیل و بهره برداری از این پروژه حیاتی باشیم تاکید کرد:با روند اجرایی پروژه آب شیرین‌کن سیراف به شهرستان جم پیش بینی می‌شود بخشی از این پروژه نیمه نخست سال آینده وارد مدار تولید شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار