مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: تورنمنت بین‌المللی فوتبال ساحلی با شرکت تیم‌های لهستان، ایتالیا، اوکراین و تیم ملی جمهوری اسلامی ایران هفته جاری در بوشهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۷۵۹۰۴
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۶ 11 February 2017
احمد بهروزیان‌فر ظهر امروز در  نشست بررسی اجرای تورنمنت بین‌المللی فوتبال ساحلی پرشین‌کاپ در بوشهر با بیان اینکه استان بوشهر میزبان تورنمنت بین المللی  چهارجانبه فوتبال ساحلی اظهار داشت: برای نخستین بار در کشور این استان میزبان تورنمنت بین المللی چهارجانبه فوتبال ساحلی با حضور تیم‌های لهستان، ایتالیا، اوکراین و تیم ملی جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه تیم‌های شرکت کننده در این دوره از رقابت‌ها فردا 24 بهمن وارد استان می‌شوند خاطر نشان کرد: این بازی‌ها از 26 بهمن آغاز می‌شود  تا 28 بهمن ادامه می‌یابد.

بهروزیان‌فر با بیان اینکه چهارنفر از اعضا تیم ملی فوتبال ساحلی کشور از استان بوشهر است خاطرنشان کرد:با توجه به نقش و جایگاه استان در زمینه مسابقات ساحلی و ورزش‌های آبی تلاش می‌شود استان بوشهر به عنوان  قطب فوتبال ساحلی کشور معرفی شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر از تکمیل ورزشگاه مسابقات فوتبال ساحلی در بوشهر خبرداد و تصریح کرد: کمتر از سه هفته قبل عملیات ساخت زمین ساحلی در دهکده گردشگری برای برگزاری این رقابتها آغاز شد که امشب  این ورزشگاه تکمیل می‌شود.

وی با اشاره به ظرفیت 2 هزار نفری ورزشگاه فوتبال ساحلی بوشهر افزود: هزینه احداث این مجموعه ورزشی افزون بر 2 میلیارد تومان است که گنجایش 2 هزار تماشاچی دارد.

 وی با اشاره به اینکه شرایط آب و هوایی و بارندگی خللی بر بازی‌ها وارد نمی‌کند اظهار داشت: تیم ملی ایران در هتل پرواز و تیم‌های خارجی در هتل پلاس مستقر می‌شوند.

بهروزیان‌فر افزود:این تورنمنت سه ساله است و میزبانی خوب استان بوشهر سبب می‌شود سال‌های بعد هم میزبانی به استان بوشهر واگذار شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهرگفت:در این ورزشگاه شرایط برگزاری رقابت‌های فوتبال، والیبال و هندبال ساحلی  وجود دارد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار