مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از جذب 150 حامی جدید که کفالت 200 فرزند یتیم و محسنین را بر عهده گرفته‌اند خبر داد.
کد خبر: ۳۸۰۰۰۶
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹ 18 February 2017
احمد لطفی امروز در نشست بررسی وضعیت ایتام نیازمند استان بوشهر با بیان این‌که مردم خیر و نیکوکار استان بوشهر در رسیدگی به نیازمندان در همه عرصه‌ها خوش درخشیده‌اند اظهار داشت: مردم استان بوشهر برای حل مشکلات نیازمندان از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند به گونه‌ای که در همه عرصه‌ها این مهم به منصه ظهور رسانده‌اند.وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته در ایام الله دهه مبارک فجر 150حامی در استان بوشهر جذب و کفالت 200 فرزند ایتام و محسنین را بر عهده گرفته‌اند.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر تصریح کرد: در استان بوشهر 9 هزار و 546 نفر فرزند یتیم و غیریتیم مشمول طرح اکرام ایتام هستند که از این ایتام یاد شده  4 هزار 893 نفر دارای حامی  هستند و 4 هزار 653 نفر در صف انتظار حامی قرار دارند.

وی عنوان کرد: مساعدت‌های نقدی و غیره نقدی حامیان در زمینه‌های تامین معیشت، تحصیلی، درمانی، جهیزیه و پوشاک ایتام  انجام می‌شود.

لطفی با اشاره به همکاری بیش از 8 هزار و 800 حامی با کمیته امداد استان بوشهر گفت: سرانه دریافتی هر یتیم به صورت ماهانه 120  هزار تومان است.

وی با بیان این‌که طرح اکرام ایتام از طرح‌های موفق این نهاد است، گفت:  این طرح با تاسی از سیره ائمه معصومین(ع) در خصوص یتیم‌نوازی با رویکرد ترویج فرهنگ نوع دوستی و حفظ عزت نفس و رشد و تعالی فرزندانی که از نعمت پدر محروم مانده، چند سالی است که در امداد اجرا می‌‌شود که با استقبال خوبی از طرف مردم مواجه شده است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار