رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه امام صادق(ع) گفت: تفاهم‌نامه بین این سازمان و سازمان جنگل‌ها و مراتع کشور، در زمینه اجرای طرح‌های جنگل‌کاری و بیابان‌زدایی وجود دارد که با توجه به وجود ریزگردها در طول ایام سال آماده اجرای این طرح هستیم.
کد خبر: ۳۸۰۷۱۷
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۸ 19 February 2017
 سرهنگ ذوالفقار عباسی‌فر امروز در نشست با مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر اظهار داشت: سازمان بسیج سازندگی سپاه امام صادق(ع) در سال جاری توانست طیور موجود در استان بوشهر را بر علیه بیماری نیوکاسل واکسینه کند.

وی افزود: موفقیت این سازمان در واکسینه کردن طیور بر علیه بیماری نیوکاسل در حالی به دست آمد که استان بوشهر به همراه شش استان دیگر کشور توانست این بیماری را ریشه‌کن کرد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر تصریح کرد: عملکرد این سازمان به گونه‌ای است که در هر حوز‌ه‌ای که ورود می‌کند به عنوان یک سازمان مکمل از توان تخصصی و علمی آن دستگاه نیز استفاده می‌کند.

عباس‌فر ادامه داد: نوع عملکرد سازمان بسیج سازندگی به شکلی است که پیش از ورود به هر موضوعی، ابتدا با منعقد کردن تفاهم‌نامه‌ای با دستگاه‌های اجرایی زمینه اجرای آن طرح را به عهده می‌گیرد.

وی با اشاره به تعامل مناسب سازمان بسیج سازندگی و اداره کل منابع طبیعی اظهار داشت: ظرفیت‌های مناسبی در سازمان بسیج سازندگی برای هر نوع همکاری متقابل وجود دارد که از این ظرفیت علی‌الخصوص  در زمینه بیابان‌‌زدایی و نهال‌کاری به شکل مناسبی در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری استفاده نمی‌شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به وجود یک تفاهم‌نامه بین این سازمان و سازمان جنگل‌ها و مراتع کشور، یادآور شد: در قالب این تفاهم‌نامه زمینه اجرای طرح‌های جنگل‌کاری و بیابان‌زدایی با توجه به وجود ریزگردها در طول ایام سال وجود دارد که آماده اجرای این طرح هستیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار