به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا(س)، ایستگاه " کودکان فاطمی" ویژه کودکان در گناوه برپا شد
کد خبر: ۳۸۷۱۳۹
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۸ 01 March 2017
این ایستگاه  با همت هیات صاحب الشرف(عج) گناوه و به مدت پنج شب همراه با برنامه‌های متنوع و متناسب ایام سوگواری حضرت زهرا (س) و ویژه کودکان در بوستان هنرمندان گناوه برپا است .

مسئول هیات صاحب الشرف (عج) شهرستان گناوه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان گناوه اظهار داشت: این هیات به مدت سه سال و در سه مناسبت نیمه شعبان، عید غدیر و ایام فاطمیه اقدام به برگزاری برنامه‌هایی در سطح شهر گناوه با عنوان ایستگاه‌های کودک کرده است.
وی افزود: اعضای این هیات با سرلوحه قرار دادن این حدیث که "علم آموزی در کودکی مانند حکاکی روی سنگ است " تصمیم به برپایی این ایستگاه‌ها گرفته‌اند و تمام تلاش خود را جهت انتقال شیوه و روش زندگی اهل بیت(ع) به کودکان شهر به کار می‌برند.

محسن حسنی اظهار کرد: نقطه قوت بسیار مهم در هیات و در عرصه فعالیت‌های کودکانه حضور حجت الاسلام مصطفی آشناگر است که با شیوه‌های خاص تربیتی کودکان را جذب می‌کند و کودکان علاقه خاصی به برنامه به وی دارند همچنین علاوه بر کودکان خانواده‌ها و اعضای هیات نیز از وجود ارزشمند وی  بهره‌مند می‌شوند.

وی با اشاره به ایستگاه کودکان فاطمی امسال گفت : این ایستگاه از 8 تا 12 اسفند برپاست و شب پایانی آن اختصاص به حرکت دسته‌های عزا کودکان از ایستگاه تا یادمان شهدای گمنام گناوه دارد.

حسنی افزود: در این ایستگاه غرفه‌هایی شامل قصه‌گویی ،نقاشی ،دخترانه ها، رادیو فدک، سفال‌گری و پازل برای کودکان قرار گرفته است که همه برنامه‌ها در قالب ایام شهادت حضرت زهرا (س) است.

مسئول هیات صاحب الشرف(عج) شهرستان گناوه اظهار داشت: در تمام برنامه‌های اجرایی هیات، اشخاص و ارگان‌های زیادی هم از نظر مالی و هم سایر امکانات همکاری دارند که در راس آنها امام جمعه شهرستان گناوه و اعضای دفتر وی، شهردار و روابط عمومی شهرداری، مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناوه، حوزه‌های علمیه برادران و خواهران و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان گناوه است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار