مدیرکل بحران استان بوشهر گفت: در جریان بارش‌های سیل‌آسا در استان بوشهر بیش از ۴۵۷ میلیارد تومان به زیرساخت‌های مختلف استان بوشهر خسارت وارد شد.
کد خبر: ۳۸۷۱۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۷ 01 March 2017
قاسم قائدی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با اشاره به اینکه بارش شدید باران، استان بوشهر را تحت تاثیر قرار داد اظهار داشت: افزون بر بارندگی‌های سیل آسا به سبب ورود حوزه آبریز بالا دست از استان فارس حجم عظیمی از بارش‌ها در قالب طغیان رودخانه وارد استان بوشهر شد.

وی با بیان اینکه بالاترین میزان بارش باران در جریان بارش‌های اخیر در استان بوشهر ثبت شد افزود: براساس داده‌های آماری ایستگاههای باران سنجی بیشترین میزان بارندگی این استان مربوط به شهرستان جم با 447 میلی‌متر  ثبت شد که از متوسط بارندگی سالانه استان بالاتر است.

مدیرکل بحران استان بوشهر با اشاره به وارد شدن 457 میلیارد تومان خسارت به تاسیسات زیر بنایی استان بوشهر گفت: امدادگران، مسئولان و مردم استان بوشهر با آمادگی کامل با هماهنگی و تعامل همه جانبه خدمات ویژه‌ای در رسیدگی به آسیب دیدگان و جلوگیری از بروز تلفات و افزایش خسارت ارائه کردند.

قائدی با بیان اینکه بیشترین خسارت به بخش کشاورزی وارد آمد خاطرنشان کرد: در جریان بارندگی‌های اخیر 53 میلیارد تومان به بخش کشاورزی استان بوشهر خسارت وارد شد.

وی با بیان اینکه اراضی کشاورزی شهرستان دیر، دشتستان و دشتی بیشترین خسارت دیدند تصریح کرد: خسارت وارد شده به دفتر وزیر کشور و ستاد مدیریت بحران این وزارتخانه ارسال شده است.

مدیرکل بحران استان بوشهر با بیان اینکه خسارت عمده‌ای به اراضی کشاورزی، منازل مسکونی، زیرساخت‌های عمرانی و دیگر حوزه‌ها وارد شد خاطر نشان کرد:بر اساس برآوردهای انجام شده  457 میلیارد تومان به تاسیسات برقرسانی، آبرسانی، گازرسانی و مخابرات، اراضی کشاورزی، مبلمان شهری و روستایی و دیگر بخش‌های استان بوشهر خسارت وارد شد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار