نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: هم اینک تعداد فراوانی از جوانان تحصل‌کرده و متدین در جهت خدمت به نظام آماده اشتغال هستند که ضروری است زمینه به کارگیری آنها بر اساس نیازهای کشور انجام شود.
کد خبر: ۳۸۸۳۵۷
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۶ 04 March 2017
آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری امروز در خطبه‌های نمازجمعه بوشهر اظهار داشت: هم اینک تعداد فراوانی از جوانان تحصل‌کرده و متدین در جهت خدمت به نظام آماده اشتغال هستند که ضروری است زمینه به کارگیری آنها بر اساس نیازهای کشور انجام شود.

 وی اضافه کرد: جامعه در حوزه اشتغال و اقتصاد دارای مشکلاتی است که با یک برنامه‌ریزی دقیق و مدیریت جهادی با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری قادریم از رکود ، تورم و بیکاری که یک واقعیت در جامعه است عبور کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر تصریح کرد: در صورت داشتن برنامه‌ریزی مناسب و با ایجاد اشتغال پایدار، می‌توان با استفاده از اقتصاد مقاومتی و چرخه تولید از بیکاری ، رکود و تورم فاصله گرفت و زمینه خودکفایی کشور را فراهم کرد.

 وی ادامه داد: تلاش مسؤولان برای ارائه خدمات مطلوب به مردم باید این باشد که چه اقداماتی برای رفع مشکلات مردم انجام شده یا در حال انجام است که ضروری است با تلاش بیشتری انجام شود.

صفایی بوشهری نقش هنرمندان برای انتقال مفاهیم انقلاب و نظام را ضروری دانست و گفت: مبارزه با تهاجم فرهنگی استکبار در سایه وجود هنرمندانی متعهد در حوزه فرهنگ و هنر امکان پذیر است که با استفاده از آموزه‌های انقلاب می‌توانند برای مقابله با حجم گسترده‌ای از تهاجمات فرهنگی نظام سلطه تلاش کنند.

وی با تاثیرگذار خواندن حرکت هنرمندان ایرانی برای شناسایی ایران به جهان در آمریکای لاتین گفت: هنرمندان انقلابی باید مورد حمایت قرار گیرند تا بتوانند بیش از گذشته در معرفی عظمت و حقیقت انقلاب اسلامی ایران تلاش کنند.

صفایی بوشهری ادامه داد: به عینه دیده می‌شود که آن دسته از هنرمندانی که با نگاه انقلابی به عنوان یک بسیجی برای معرفی اسلام و ارزش های انقلاب اسلامی در داخل و خارج از کشور تلاش می‌کنند هیچ چشمداشتی هم ندارند و تمام فعالیت‌های آنها بر اساس دیانت و عشقشان به اسلام ، اهل بیت و انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به آغاز هفته احسان و نیکوکاری از شنبه هفته آینده به مدت هفت روز توسط کمیته امداد، عنوان کرد: توجه به تامین مایحتاج افراد نیازمند در آستانه سال نو را یک وظیفه برای خود بدانیم و با توجه به این که خداوند متعال نیکوکاران را دوست می دارد در حد امکان و توانایی‌مان به افراد مستمند کمک کنیم همه چیز را به گردن کمیته امداد و بهزیستی نگذاریم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر بیان کرد: پیشگیری از آسیب‌های زیست محیطی از جمله ریزگردها با توسعه درختکاری می‌تواند کاهش یابد که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: استان بوشهر از جمله استان‌های دارای کمترین منابع آبی است که با ساخت سد، سیل بند، دریاچه مصنوعی و آبخوانداری می‌توان از فرصت‌هایی که در زمستان با بارش‌ها ایجاد می‌شود استفاده اساسی کرد در حالی که در شرایط موجود این فرصت فقط تهدیدی برای مردم و اموالشان شده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با اشاره به هفته قرآنی بوشهر عنوان کرد: این هفته که از 11 اسفندماه آغاز و تا روز 16 اسفندماه ادامه دارد فرصت مناسبی است که می‌توان در گسترش فرهنگ قرانی استان از آن استفاده کرد.

وی ادامه داد: با توجه به جایگاه قرانی استان بوشهر به عنوان یکی از استان های برتر کشور، می‌توان در هفته بوشهر با برنامه‌های قرانی ، این استان را به عنوان یک الگوی مناسب در حوزه قران به کشور معرفی کرد.

صفایی بوشهری یادآور شد: در هفته قرانی بوشهر، از پیشکسوتان، قاریان، حافظان و مسئولان فرهنگی قرآنی تجلیل می گردد و با برنامه‌هایی مانند حرکت بر اساس قرآن و عترت در زندگی فضای قرانی به استان داده می شود.

وی با اشاره به هفته نکوداشت بوشهر گفت: برنامه‌های این هفته باید متناسب با شرایط استان باشد به گونه‌ای که بتوانیم استان بوشهر و شهر بوشهر را در راستای اعتلام نام این استان ، انقلاب و اسلام معرفی کنیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار