نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: تحقق توسعه پایدار استان بوشهر در حمایت از منابع طبیعی است
کد خبر: ۳۸۸۴۰۷
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۸ 04 March 2017
سکینه الماسی امروز در آستانه هفته منابع طبیعی و آبخیزداری با اشاره به لزوم توسعه پایدار در استان بوشهر اظهار داشت: این توسعه تنها از طریق حمایت از برنامه‌های منابع طبیعی و آبخیزداری ممکن است.

وی افزود: بدون تردید منابع طبیعی همواره به منزله زیربنای توسعه، نقش اساسی داشته و باید بیش از پیش قدر و منزلت آن مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حفظ منابع طبیعی استان بوشهر به عنوان یک ضرورت اکنون به خوبی در دستور کار این مجموعه قرار دارد و منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر در راستای توسعه پایدار و توجه به نسل فعلی و آتی استان برنامه های خوبی دارند.

وی یادآور شد: موضوع ریزگردها و بحران آب که در استان بوشهر نیز شاهد هستیم به ما می‌گوید باید بیشتر به برنامه‌های منابع طبیعی وآبخیزداری توجه کنیم و نسبت به تحقق و توسعه نهال کاری و طرح‌های آبخیزداری در استان بی تفاوت نباشیم.

الماسی با اشاره به توانمندی و ظرفیت‌های موجود درمنابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر تصریح کرد: این ظرفیت می‌تواند در صورت حمایت‌های همه جانبه ، بخش‌های دیگری چون اشتغال را نیز تحت تاثیر قرار دهد.

نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما اکنون شاهد عملکرد خوب و گام‌های مثبت مجموعه منابع طبیعی استان برای صیانت از بیت‌المال و انفال الهی هستیم و نگاه مجلس نیز به مقوله حفاظت از منابع طبیعی بسیار مثبت است.

وی ضمن تشکر از جدیت و عملکرد اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر در راستای صیانت از اراضی ملی و درختان، یادآور شد: عملکرد منابع طبیعی شایسته بوده، اما باید در نظر داشت که صیانت از عرصه‌های ملی به تنهایی توسط یک سازمان یا اداره‌ کل امکان‌پذیر نیست و همه باید در این مسیر خود را مسئول بدانند.

نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی با عنایت به فرا رسیدن هفته منابع طبیعی از همه مردم شریف استان دعوت کرد در این هفته بعنوان یک اقدام ملی خداپسندانه به امر کاشت و توسعه پوشش گیاهی و درخت‌کاری همت گماشته و در این روزهای پایانی سال و در آستانه فصل بهار و تجدید حیات دوباره طبیعت نسبت به فرهنگ پاسداری از منابع طبیعی و درختکاری اهتمام بیشتری بورزند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار