مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: توانمندسازی اقتصادی و معیشتی نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد استان بوشهر از اولویت‌های این نهاد است.
کد خبر: ۳۸۸۴۱۱
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۱ 04 March 2017
احمد لطفی صبح امروز در نشست بررسی راه‌اندازی پایگاه‌های جشن نیکوکاری در استان بوشهربا تبریک فرا رسیدن 14 اسفند سالروز تشکیل کمیته امداد امام خمینی (ره)  نقش مهم این نهاد در رسیدگی به نیازمندان و بی‌بضاعت‌ها مهم دانست و اظهار داشت: تاسیس کمیته امداد اوج توجه ویژه حضرت امام راحل نسبت به محرومان و مستضعفان جامعه ایران بود.

وی با بیان اینکه  تاسیس این نهاد در اوائل پیروزی انقلاب اسلامی است افزود: تاسیس کمیته امداد 20 روز پس از پیروزی انقلاب اسلامی، به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی یکی از خدمات ارزشمند و ماندگار انقلاب اسلامی است و از اهمیت زیادی برخوردار است.

لطفی با بیان اینکه تاسیس کمیته امداد از عنایات ویژه حضرت امام(ره) نسبت به محرومان و مسضعفان بود، گفت: محرومان ولی نعمت این نظام هستند و کمیته امداد پناهگاه آنان است.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به پیش رو بودن هفته احسان و نیکوکاری، گفت: مردم نیکوکار ایران، 15 اسفند هر سال در همایش بزرگ جشن نیکوکاری که در واقع تبلور حس نوع دوستی و مهرورزی است، خالصانه شرکت می‌کنند و در این هفته حضور مهربانانه خود را در همدلی با  نیازمندان به زیبایی در پایگاه‌های کمیته امداد، مساجد و مدارس به خوبی نشان می‌دهند.

وی با اشاره به ایجاد پایگاه‌های جمع‌آوری  کمیته امداد در هفته احسان و نیکوکاری خاطر نشان کرد:در آستانه نوروز برای کمک به نیازمندان پایگاه‌های جشن نیکوکاری برای جمع‌آوری کمک‌های مردم نیکوکار در میادین، مساجد و مدارس استان بوشهر راه‌اندازی می‌شود.

لطفی با بیان اینکه  هفته احسان و نیکوکاری فرصت مغتنمی برای رسیدن به حال نیازمندان است  تاکید کرد: احسان و نیکوکاری اجر و پاداش بزرگی برای کسانی که به فقرا کمک می‌کنند به همراه دارد.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به خدمات کمیته امداد به محرومان، تصریح کرد: کمیته امداد به عنوان نهاد مورد اعتماد عموم، توانسته خدمات قابل قبولی را در تأمین سلامت، توانمندسازی و اشتغالزایی خانواده‌های نیازمند و صیانت از عزت و کرامت آنها ارائه کند.

وی با بیان اینکه توانمندسازی نیازمندان از اولویت‌های کمیته امداد است افزود:  این نهاد امروز با عنایات خاص و هدایت‌های حکیمانه مقام معظم رهبری و همکاری های مؤثر مردم، توانسته است، با تأمین سلامت و توانمندسازی خانواده های آسیب پذیر، استعدادهای بالقوه آنها را رشد دهد و فقر را از هزاران خانواده نیازمند برهاند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار