مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر گفت: یزدان عباسیان با قردادی ۶ ماهه تا پایان مسابقات لیگ دسته دوم کشور از سهمیه بازیکنان آزاد از تیم مس رفسنجان به تیم شاهین شهرداری بوشهر پیوست.
کد خبر: ۳۸۹۷۱۶
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰ 06 March 2017
محمد دمشقی صبح امروز با بیان اینکه تیم شاهین بوشهر در وضعیت مطلوبی قرار دارد اظهار داشت: بازیکنان بوشهری  دارای توانمندی بالا و سرشار از استعداد و از اعتماد به نفس بالایی برخوردار هستند.

وی با تاکید بر توجه به زیرساخت تیم شاهین خاطرنشان کرد: مجموعه باشگاه شاهین شهرداری در تلاش است تا این استعدادها را شکوفا و نمایان کند .

مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر از یزدان عباسیان از مس کرمان به تیم شاهین شهرداری بوشهر خبردادو افزود:  یزدان عباسیان  با قردادی 6 ماهه تا پایان مسابقات لیگ دسته دوم کشور از سهمیه بازیکنان آزاد از تیم مس رفسنجان به تیم شاهین شهرداری بوشهر پیوست.

دمشقی افزود: وی در پست مهاجم بازی می‌کند و یکی از بازیکن گلزن لیگ دسته اول باشگاه به شمار می‌رود.

وی با اشاره به بازی پیشکسوتان شاهین و ایرانجوان بوشهر خاطر نشان کرد: در لیگ پیشکسوتان فوتبال شهرستان بوشهر دو رقیب دیرینه شاهین و ایرانجوان بوشهر پس از 17 سال در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر مقابل هم قرار گرفتند که این دیدار با استقبال تماشاگران بوشهری همراه شد با برتری سه بر یک شاهین بوشهر به پایان رسید.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار