مدیر آبفای گناوه با بیان اینکه ۳۰ درصد شبکه آبرسانی شهر گناوه فرسوده است گفت: از ۵۰۰ کیلومتر شبکه آبرسانی گناوه نوسازی ۵۰ کیلومتر این شبکه نیاز ضروری است.
کد خبر: ۳۸۹۷۲۰
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲ 06 March 2017
غلامرضا مختاری صبح امروز در نشست بررسی وضعیت شبکه‌های آبرسانی گناوه با بیان اینکه اجرای طرح‌های آبرسانی در شهرستان گناوه مورد توجه قرار دارد اظهار داشت: در دهه فجر امسال طرح‌های توسعه و نوسازی شبکه آبرسانی به بهره‌برداری قرار گرفت که 2 کیلومتر طرح توسعه شبکه آبرسانی در گناوه و 500 متر در بندرریگ به بهره‌برداری قرار گرفت.

وی با بیان اینکه عملیات نوسازی شبکه آبرسانی در گناوه تکمیل شد گفت: 2.5 کیلومتر از عملیات نوسازی و اصلاح شبکه آبرسانی گناوه مورد بهره‌برداری قرار گرفت و در 10 ماه گذشته 310 انشعاب آب در این شهر نوسازی شد.

مدیر آبفای گناوه اظهار داشت: در 11 ماه امسال یک‌هزار انشعاب آب به مشترکان جدید واگذار شده است.

مختاری میزان مصرف روزانه آب در شهر گناوه را 22 هزار متر مکعب دانست و تصریح کرد: 27 هزار و200 مشترک در شهر گناوه این میزان آب مصرف کرده‌اند که در مجموع در 11 ماه امسال 6.6 میلیون متر مکعب آب در این شهر به مصرف رسیده است.

وی با اشاره به طول 500 کیلومتری شبکه آبرسانی گناوه بیان کرد: نوسازی شبکه آبرسانی گناوه یکی از ضروریات است که  50 کیلومتر این شبکه نیاز به نوسازی ضروری دارد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار