امام جمعه بوشهر گفت: در زمینه اشتغال فرزندان خانواده شهدا و جانبازان استان بوشهر کار اساسی صورت گیرد و از آنها حمایت شود.
کد خبر: ۳۹۴۰۳۶
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۴ 13 March 2017
آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر امروز در نشست با مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر با گرامیداشت سالروز تاسیس بنیاد شهید به فرمان امام راحل و با اشاره به اینکه شهادت زیباترین و گران‌ترین شکل عبور از دنیاست اظهار داشت: هیچ چیزی در دنیا با ارزش‌تر از شهادت نیست چراکه شهادت مقامی است که خداوند به همه کس نمی‌دهد بلکه به افرادی می‌دهد که ارزشمند هستند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به آثار و برکات شهادت تصریح کرد: شهید با شهادت خود دارای عظمت شخصی، خانوادگی، ملی و هم عظمت دینی است که که به جامعه مخاطب خود ارائه می‌دهد.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه خداوند با شهادت، مقامی به شهیدان در دنیا و آخرت می‌دهد که بی نظیر است خاطر نشان کرد:  شهادت بود که دین اسلام را بیمه کرد، نام ابا عبدالله الحسین (ع) را جاودانه کرد و به ممالک اسلامی مانند ایران که در پرتو نام حسین (ع) زنده است عظمت داد.

صفایی بوشهری با اشاره به انقلاب اسلامی ایران  تجلی مجدد اسلام است افزود: انقلاب اسلامی ایران تجلی آرمان‌ها و ارزش‌های حضرت زهرا(س)، امیرمؤمنان(ع) و فرزندان ایشان «علیهم السلام» و تجلی مجدد اسلام است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهربا اشاره به زیرساخت‌های این حوزه، تأکید کرد: زیرساخت‌های حوزه خدمت به خانواده‌های محترم شهدا توسعه پیدا کند.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه خانواده شهدا چشم و چراغ جامعه هستند  تاکید کرد: لازم است خانواده معظم شهداء تکریم شوند، و مسئولان استان بوشهر در زمینه اشتغال فرزندان خانواده شهدا و جانبازان این استان کار اساسی صورت دهند و از آنها حمایت شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار