مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر گفت: ۲۴ مدرسه مشتمل بر ۱۳۴ کلاس توسط بانی خیر، بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) در استان بوشهر ساخته و به بهره برداری رسیده است.
کد خبر: ۳۹۴۰۳۸
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۶ 13 March 2017
احمد مردادی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح مدرسه خیرساز در  شهر آباد شهرستان تنگستان با اشاره به  اینکه این مدرسه با 518 متر مربع ساخته شده اظهار داشت: دبستان 6 کلاسه برکت شهید گنجه شهر آباد شهرستان تنگستان به بهره برداری رسید.
وی با بیان اینکه این مدرسه توسط بانی خیر، بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره)  ساخته و تجهیز شده است تصریح کرد: ساختمان اصلی دبستان 6 کلاسه شهید هادی گنجه که با اعتبار 865 میلیون تومان توسط آن بنیاد خیر، ساخت و تجهیز شده  518 متر مربع و دارای محوطه‌ای با متراژ یک‌ هزار 730 متر مربع است.
مدیرکل نوسازی مدارس استان بوشهر با قدردانی از توجه بنیاد برکت به مشکلات نقاط محروم استان بوشهر گفت: تاکنون 24 مدرسه که مشتمل بر 134 کلاس بوده توسط بانی خیر، بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) ساخته به بهره برداری رسیده است.
مرادی از طراحی کلاس هوشمند در این مدرسه خبرداد و  افزود: در کنار سایر امکانات آموزشی، یک کلاس هوشمند در مدرسه شش کلاسه شهید گنجه شهر آباد طراحی شده  که امیدواریم دانش آموزان با بهره گیری از این امکانات، گام‌های بلندی در مسیر دانش‌اندوزی بردارند.
 در این آیین مسئولان پس از بازدید از فضای آموزشی مدرسه، دریکی از کلاس‌ها به جای دانش آموزان نشستند و حیدری  آموزگار پایه ششم آن آموزشگاه به تدریس پرداخت.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار