سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان بوشهرگفت: جبهه مردمی انقلاب اسلامی(جمنا) در استان بوشهر برای انتخابات شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای استان بوشهر لیست انتخاباتی نمی‌دهد
کد خبر: ۳۹۵۲۴۴
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸ 15 March 2017
نصرالله شفیعی اظهار داشت: جبهه مردمی انقلاب اسلامی(جمنا) در استان بوشهر برای انتخابات شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای استان بوشهر لیست انتخاباتی نمی‌دهد.

وی افزود: اخیرا لیستی در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها منتشر گردیده که در آن تعدادی اسامی را به عنوان کاندیداهای جبهه مردمی نیروهای انقلابی استان بوشهر برای انتخابات شورای اسلامی شهر بوشهر معرفی کرده اند.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: در همین رابطه ابهاماتی برای اقشار مختلف مردم ایجاد شده و سؤالاتی پیرامون صحت و سقم انتساب این لیست به جمنا داشته اند.

وی ادامه داد:  در پاسخ به این سؤالات و ابهامات باید گفت که با توجه سیاست کلی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (جمنا) در سطح کشور و به تبع در استان بوشهر و شهرستان‌های تابعه، این جبهه به هیچ وجه قصد ارائه لیستی برای شوراهای اسلامی شهر و روستا ندارد.

شفیعی عنوان کرد: آن چه در فضای مجازی منتشر گردیده صرفا یک گمانه زنی است و حتی برخی از این افراد که عضو شورای مرکزی جمنا هستند اصلا قصد نامزدی در انتخابات شوراها را ندارند.

وی بیان کرد: بنابراین از رسانه‌ها انتظار می‌رود که در انتشار اخبار دقت بیشتری به خرج دهند و با انتشار اخبار غیر واقعی به اعتبار رسانه‌ای خود لطمه وارد نکنند.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان بوشهر بیان کرد:  البته جبهه‌ی مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در استان بوشهر معتقد است که نیروهای انقلابی و ارزشی که همان اکثریت مردم هستند با پرهیز از اختلاف و دوگانگی، در معرفی کاندیداهای خدوم و دارای صلاحیت های لازم به وحدت برسند و از دادن لیست های متعدد که موجب سردرگمی مردم در انتخاب اصلح می شود خودداری نمایند.

 وی ادامه داد: از مردم انقلابی و ولایتمدار استان نیز انتظار دارد که با حضور پرشکوه خود در انتخابات و گزینش نیروهای معتقد و مؤمن و کارآمد به وظیفه تاریخی خود در این برهه‌ی حساس از تاریخ کشورمان جامه‌‌ی عمل بپوشند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار