امام جمعه دیّر گفت: ما آدم‌های عبوسی نیستیم و مخالفتی با شادی مردم نداریم اما این شادی‌ها باید در چارچوب قانون و شرع و ارزش های اسلامی باشد و نباید به بهانه شادی دختران و پسران مختلط شوند که این خود یک منکر است.
کد خبر: ۳۹۵۲۴۵
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰ 15 March 2017
حجت الاسلام سیدعلی حسینی امشب در جمع آمران به معروف و ناهیان از منکر اظهار داشت: باید مهمانان نوروزی را تکریم و امنیت آنها را تأمین کنیم اما نباید حضور این عزیزان در شهرستان دیّر خدشه‌ای به فرهنگ ما وارد کند.

وی افزود:در کمپ‌های استقبال مسافران نوروزی باید دفترچه‌هایی حاوی مسائل ارزشی و فرهنگ اصیل این منطقه توزیع شود.

حسینی تذکر لسانی را وظیفه‌ای همگانی برشمرد و ادامه داد: امر به معروف و نهی از منکر مراتبی دارد و باید با برخورد خوب و اخلاق حسنه افراد را نسبت به اشتباهاتشان توجیه کرد.

وی گفت: انجام این فریضه مهم الهی علاوه بر پاداش اخروی و رضایت خداوند باعث کم‌رنگ‌شدن آسیب‌های اجتماعی و رونق گرفتن ارزش ها در جامعه  می‌شود.

امام جمعه دیّر افزود: بهترین راه تجلیل و پیروی از شهدا جلوگیری از کم‌رنگ‌شدن ارزش‌ها و باورهای دینی در جامعه است.

وی با بیان این که انقلاب ما انقلابی فرهنگی است عنوان کرد: تمام برنامه‌های دشمن به سمت و سوی ضربه‌زدن به باورهای مذهبی نسل جوان است و ما باید هوشیار باشیم.

حسینی تصریح کرد: ما آدم‌های عبوسی نیستیم و مخالفتی با شادی مردم نداریم اما این شادی‌ها باید در چارچوب قانون و شرع و ارزش های اسلامی باشد.

وی افزود: نباید به بهانه شادی دختران و پسران مختلط شوند که این خود یک منکر است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار