مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر گفت: در سال جاری، یک هزار و 100 کیلومتر شبکه گازرسانی در استان بوشهر انجام شده که برای حوزه شهری، ضریب 98 درصدی ایجاد شبکه گاز شهری انجام شد.
کد خبر: ۳۹۶۵۷۲
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷ 18 March 2017
غلامعباس حسینی امشب در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بوشهر، اظهار داشت: در سال جاری، یک هزار و 100 کیلومتر شبکه گازرسانی در استان بوشهر انجام شده که برای حوزه شهری، ضریب 98 درصدی ایجاد شبکه گاز شهری انجام شد.

وی افزود: امسال موفق به گازرسانی به 120 روستا در سطح استان شدیم که با تحقق این امر آمار روستاهای گازدار استان بوشهر به رقم 315 روستا رسید.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر با قدردانی از توجه ویژه دولت تدبیر و امید به امر توسعه گازرسانی در روستاها و مناطق محروم، بیان داشت: بی‌شک توسعه گازرسانی در روستاها می‌تواند فرآیند خلق زیرساخت‌های موردنیاز در این مناطق را تسریع و تسهیل کرده و درعین‌ حال به ایجاد فرصت‌های شغلی و کاهش فقر یاری رساند.

وی ادامه داد: تحقق این امر علاوه بر بهبود اوضاع اقتصادی روستاها و ساکنین آنها، می‌تواند در میان‌مدت به اهداف جانبی دیگری منجر شود که از آن جمله می‌توان به توسعه‌ صنایع روستایی، توسعه‌ گردشگری و رفاه عمومی اشاره کرد.

حسینی اضافه کرد: امسال همچنین فاز نخست اجرای خطوط انتقال گاز شهرهای کلمه ، تنگ ارم و بوشکان به طول 25 کیلومتر و نیز شبکه گاز شهر بوشکان به طول بیش از 22 کیلومتر با اعتباری قریب به 9 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: با گازرسانی به سه شهر یاد شده، تعداد شهرهای گازدار استان بوشهر به 36 شهر و ضریب نفوذ گاز شهری نیز به 98 درصد افزایش یافت.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر در خصوص نصب انشعابات در استان بوشهر نیز بیان داشت: در راستای اجرای مصوبات طرح اقتصاد مقاومتی موفق به نصب افزون بر 24 هزار انشعاب در سطح استان بوشهر شدیم که در حال حاضر نیز با توجه به طرح‌های در دست اجرا ، طرح نصب انشعاب‌ها و پذیرش مشترکین جدید به سرعت در حال افزایش است.

وی بیان کرد: توسعه گازرسانی در بخش صنعت یکی از مهم‌ترین اولویت‌های کاری این شرکت در سال 95 بود که با گازرسانی به واحدهای تولیدی عظیمی نظیر پتروشیمی متانول کاوه، سیراف انرژی و کارخانه سیمان مند دشتی شاهد تحول عظیمی در بخش صنعت بودیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار