استاندار بوشهر گفت: با اجرای طرح تقویت ایستگاه پمپاژ خط کوثر، تکمیل و راه‌اندازی ۶ پروژه آب شیرین‌کن استان بوشهر تابستان ۹۷ مشکلی در زمینه آب آشامیدنی ندارد.
کد خبر: ۳۹۶۵۸۳
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴ 18 March 2017
مصطفی سالاری صبح امروز در نشست هم اندیشی توسعه شهر برازجان  با بیان اینکه برازجان از موقعیت ویژه‌ای برخوردار است اظهار داشت: زمانی برازجان چهار راه استان بوشهر بوده اما با تغییر زیرساخت‌ها در سایر نقاط، این موقعیت تغییر کرد و بخشی از این نارسایی‌ها هم به سبب تغییرات ساختاری در سایر نقاط بوده است.

وی از اجرای بزرگراه اهرم به برازجان خبر داد و تصریح کرد: پروژه ساخت بزرگراه اهرم به برازجان برای حل این نقیصه در دستور کار قرار گرفت ضمن اینکه برای نزدیک شدن برازجان به بوشهر تقاطع غیر همسطح گزبلند در دست مطالعه است.

استاندار بوشهربا تاکید بر اجرایی شدن دهکده گردشگری برازجان خاطر نشان کرد: برای اجرای دهکده گردشگری برازجان بررسی زیادی برای جانمایی آن انجام شده است در صورتی که مکان بهتری انتخاب شود عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

سالاری از افزایش اعتبارات تملک دارایی دشتستان خبرداد و افزود: اعتبارات تملک دارایی دشتستان از 4 میلیارد و 400  تومان در سال 91  اکنون به 6 میلیارد و 700 میلیون تومان رسیده است.

وی با اشاره به مشکلات حوزه آب آشامیدنی در برازجان گفت: تابستان گذشته 330 هزار متر مکعب آب در استان  بوشهر روزانه توزیع می‌شد ولی در برخی نقاط مشکلاتی به همراه داشت.

استاندار بوشهر با بیان اینکه 15 میلیارد تومان برای طرح تقویت ایستگاه پمپاژ  خط کوثر در استان بوشهر تخصیص یافته اظهار داشت: با تکمیل این طرح روزانه 23 هزار متر مکعب آب به ظرفیت آب استان اضافه می‌شود ضمن اینکه احداث  شش پروژه آب شیرین‌کن در استان در دستور کار است.

سالاری با اشاره به حل مشکلات تامین آب آشامیدنی استان بوشهر در سال 97 گفت:با اجرای طرح تقویت ایستگاه پمپاژ خط کوثر، تکمیل و راه‌اندازی 6  پروژه آب شیرین‌کن، استان بوشهر تابستان 97 مشکلی در زمینه آب آشامیدنی ندارد.

وی از اجرای طرح تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان خبرداد و  گفت: طرح تقویت بنیه علمی دانش آموزان مهم‌ترین طرح در استان است چرا که داشتن نیروی انسانی با کیفیت از ساخت بزرگراه و جاده و  دیگر طرح‌های عمرانی مهم تر است.

استاندار بوشهر با تاکید بر تقویت امکانات هلال احمر در برازجان گفت: یکی از طرح‌هایی که در شهر برازجان اجرا می‌شود دهکده گردشگری است و انتظار  می‌رود شهرداری مشکل تملک زمین برطرف کند.

سالاری از ساخت سالن چند منظوره یک‌هزار نفره در برازجان  خبرداد و تصریح کرد:  تلاش می‌شود فاز نخست کاروانسرای مشیر برازجان به زودی افتتاح شود تا فعالیت‌های فرهنگی و هنری هم در آن صورت گیرد.

وی با بیان اینکه اجرای پروژه بیمارستان 17 شهریور برازجان در اولویت برنامه‌‌های استان است گفت: عملیات اجرایی پلی کلینیک تامین اجتماعی برازجان هم نیمه نخست سال آینده آغاز می‌شود ضمن اینکه خدمات بیمارستان مهر هم به خدمات درمانی عمومی تبدیل می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار