امام جمعه موقت بوشهر و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: کار بسیج سازندگی عینیت بخشیدن به فرمایشات مقام معظم رهبری است.
کد خبر: ۴۱۹۱۲۵
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸ 06 May 2017
حجت الاسلام حسین دشتی بعد از ظهر پنجشنبه در دیدار با مدیر و کارکنان سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر مجموعه بسیج سازندگی را افتخار سپاه دانست و اظهار داشت: قانون اساسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به عنوان پاسدار نظام می‌شناسد و با توجه به این موضوع حضور در حوزه های مختلف باید با انگیزه حفظ اسلام صورت گیرد.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های بسیج سازندگی در خارج از سپاه متولیان زیادی دارد ابراز داشت: دولت‌ها به عنوان متولیان این خدمات شناخته می‌شوند ولی حضور سپاه در جایی که احساس خلاء باشد و متولیان نتوانند به خدمات‌رسانی بپردازند سپاه این خلاءها را با حضور خود پر جبران کرده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) ادامه داد: هدف فعالیت‌های سپاه پاسداران و بسیج سازندگی از خدمت رسانی به مردم کار اقتصادی نیست و صرفا در جایی که باری بر زمین مانده باشد ورود کرده و انجام وظیفه می‌کند.

حجت الاسلام دشتی با اشاره به مسئله ریزگردها و مشکلات ناشی از آن برای مردم خوزستان افزود: در بحث ریزگردها و اقدامات موثر در کاهش آن، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تمام توان خود وارد شد و مردم احساس امیدواری کردند.

وی گفت: خوبی کار بسیج سازندگی را عینیت بخشیدن به فرمایشات مقام معظم رهبری می دانم و کاری را که در انجام آن بعضی ناتوان هستند شما با فعالیت های جهادی خود آن را انجام می دهید و ثابت می کنید که می‌توان با نیروی انسانی محدود هم می توان کار را انجام داد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) اظهار داشت: کار شما که همان خدمت به محرومان است کار پر نشاطی است که وجهه حقیقی یک نظام اسلامی را به مردم ارائه می دهد و مردم وقتی این خدمات را مشاهده می کنند یادی می کنند از آن نظام معنوی و ایمانی که دنبال محقق شدن آن هستیم.

حجت الاسلام دشتی ابراز داشت: مجموعه فعالیت‌های بسیج سازندگی، قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) و موسسه قرب کوثر، سپاه پاسداران را یک مجموعه فکری، علمی، تخصصی و بروز و انقلابی نشان می دهد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار