به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم، شب شعر استانی معلم با حضور شاعران مطرح فرهنگی استان بوشهر، در سالن اجتماعات پژوهش‌سرای متقین برازجان برگزار شد.
کد خبر: ۴۱۹۷۲۰
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰ 07 May 2017
مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر در این مراسم با تبریک اعیاد ماه شعبان و هفته بزرگداشت مقام معلم، استاد شهید مطهری را اسوه و الگوی همه معلمان جامعه دانست و اظهار امیدواری کرد: همه اقشار جامعه آثار ارزشمندی را که شهید مطهری از خود به جای گذاشته سرلوحه کار خود قرار دهند.

ناصر کرمی افزود: بزرگداشت مقام معلم یک ضرورت برای جامعه است، چرا که معلمان در طول سالیان متمادی با آن که از جایگاه و شرایط زندگی مناسبی برخوردار نبوده اند، اما تمام توان خود را به کارگرفته و نیروهای مورد نیاز جامعه و سرمایه های اجتماعی را به خوبی تربیت کرده اند.

مراسم شب شعر استانی معلم با اجرای زیبای و شعر خوانی تعدادی از شاعران فرهنگی از سراسر استان با اجرای برنامه های متنوع به پایان رسید.

در این مراسم شاعرانی همچون مجید عابدی، حسین دارند، حیدر منصوری، قاسم درویشی، مجید اجرایی، اردشیر حسین آبادی، زهرا فولادی، ابراهیمی، ثابت، صاحبه نادرپور، اشرف ماندگار نسب، کورش خواجوی، رضا معتمد و مصطفی شاهین حضور داشتند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار