رئیس ستاد انتخابات حجت الاسلام رئیسی در استان بوشهرگفت: در راستای تنویر افکار عمومی و کمک به مردم برای یک انتخاب اصلح، تریبون‌های آزاد در ستادهای حجت‌الاسلام رئیسی در استان بوشهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۱۹۷۲۲
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰ 07 May 2017
سید محمد صادق هاشمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه ستادهای حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی نامزد انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در استان بوشهر افزایش یافت اظهار  داشت: این ستادها علاوه در مرکز شهرستان‌ها به صورت خودجوش در تمامی شهرها و روستاهای استان بوشهر ایجاد شده است.

وی  با اشاره به استقبال مردم استان بوشهر از ستادهای حجت‌الاسلام رئیسی  تصریح کرد: هر چند زود است که به شکل قطعی نتایج انتخابات را از روی نظرسنجی‌ها حدس بزنیم اما شرایط میدانی و نوع استقبال مردم  از ستادها در سطح شهرستان‌های دهگانه استان بوشهر از افزایش  پذیرش مردمی حجت الاسلام رئیسی خبر می‌دهد.

رئیس ستاد انتخابات حجت الاسلام رئیسی تصریح کرد: در تمامی ستادهای رئیسی در استان بوشهر شاهد پیوستن افرادی هستیم که کاملا دارای دیدگاه معتدل اصلاح‌طلبی بوده اما پس از مناظره نخست با مراجعه به ستادهای رئیسی در سطح استان بوشهر، آمادگی خود را برای همراهی با این داوطلب ریاست جمهوری اعلام کرده‌اند.

هاشمی،با اشاره به اینکه ستادهای رئیسی در استان بوشهر از هرگونه تخریب چهره رقیب پرهیز می‌کند گفت: بنای فعالیت همه ستادهای رئیسی در سطح کشور از جمله در استان بوشهر پرهیز از هر نوع تخریب چهره‌های رقیب است.

وی بیان کرد: هر گونه بحث، صحبت و سخنرانی هم صرفا بر اساس استدلال‌های منطقی است که برای ارائه برنامه‌های رئیسی انجام می‌گردد.

رئیس ستاد انتخابات حجت الاسلام رئیسی در استان بوشهر با تاکید بر اینکه رئیسی نام دولت آینده خود را  دولت کار و کرامت نام‌گذاری کرده است، خاطر نشان کرد: تلاش می‌شود که این کرامت به مردم را در حین تبلیغات انتخاباتی نیز رعایت کنیم تا مردم خود با مشاهده برنامه‌های کاندیداها در راستای رفع مشکلات موجود تصمیم‌گیری کنند.

هاشمی از افزایش علاقمندان در ستادهای حجت‌الاسلام رئیسی در استان بوشهر خبرداد و عنوان کرد: آرامش و حوصله‌ای که رئیسی در مناظره‌های تلویزیونی از خود نشان داد سبب شد که نه تنها توده‌های مردمی بلکه بخشی‌هایی از نخبگان دانشگاهی و پزشکان نیز با حضور در ستاد مرکزی وی در بوشهر، مراتب علاقمندی خود را به این داوطلب ریاست جمهوری نشان دهند.

وی با اشاره به موفقیت خوب رئیسی در مناظره بعد از ظهر جمعه، یادآور شد: هر چند پس از اتمام این مناظره شاهد یک نوع اقبال جدید عمومی به سمت رئیسی در شبکه های اجتماعی بودیم اما بازخورد این نشست امروز، در 48 ساعته آینده  به شکل حمایت های توده‌های مختلف از این داوطلب ریاست جمهوری خود را نشان می‌دهد.

رئیس ستاد انتخابات حجت الاسلام رئیسی در استان بوشهر از برگزاری جلسات سخنرانی، پرسش و پاسخ و تریبون‌های آزاد در ستادهای رئیسی خبر داد و گفت: در راستای تنویر افکار عمومی و کمک به مردم برای یک انتخاب اصلح، در ستادهای رئیسی در سراسر استان بوشهر سعی شده که جلسات سخنرانی در کنار پرسش و پاسخ و تریبون‌های  آزاد دیده شود تا در یک محیط آزاد و بدون محدودیت مردم بتوانند در انتخاب یک کاندیدای اصلح موفق شوند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار