مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهرگفت: در راستای به‌روز رسانی آموزش‌های مهارتی در حوزه‌های مختلف، کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای استان بوشهر به تجهیزات آموزشی پیشرفته مجهز می‌شود.
کد خبر: ۴۱۹۷۲۵
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶ 07 May 2017
عبدالرسول کازرونی ظهر امروز در نشست تخصصی با مربیان مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان‌های گناوه و دیلم  با تاکید بر توانمندسازی مربیان آموزشی فنی و حرفه‌ای اظهار داشت: مربیان آموزش فنی و حرفه‌ای نقش اساسی و اثرگذاری در توانمندسازی و مهارت افزایی جوانان ایفا می‌کنند.

وی با بیان اینکه آموزش با کیفیت در گروه دانش بالای مربیان است تصریح کرد: مشورت و هم افزایی مربیان سبب ترویج آموزشهای مهارتی با کیفیت می‌شود و برگزاری این نشست‌ها گامی مؤثر در راستای نیل به اهداف آموزشی است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر با تبیین سیاست‌ها و برنامه‌های سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای در برنامه‌های امسال گفت: تمامی سیاست‌های آموزشی این سازمان به سمت کیفیت بخشی و ساختاردهی نظام آموزشی پیش می‌رود که در این زمینه، همکاری و مشارکت و هم‌افزایی مربیان بیش از پیش مورد نیاز است.

کازرونی با تاکید بر افزایش  فعالیت‌های مهارت‌آموزی اظهار کرد: باید از تمامی ظرفیت موجود برای حضور حداکثری افراد در کارگاههای آموزشی بهره گرفت.

وی افزود: برگزاری منظم نشست های هم اندیشی مربیان و استفاده از تجربیات مربیان و کارشناسان در پیشبرد اهداف، توسعه تعاملات بین مربیان، استفاده از الگوهای جدید آموزشی توسط مربیان اثرگذار است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای بوشهر با اشاره به نقش مهارت‌آمزی در توسعه و پیشرفت جامعه گفت: توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در شرایط کنونی برای اقتصاد کشور و بویژه شتاب دهی به فرایند تولید و اشتغال‌زایی امری حیاتی است.

کازرونی با بیان اینکه آموزش، یکی از مهم‌ترین نیازهای افراد است و فعالیت‌های فنی و حرفه‌ای در راستای مهارت‌آموزی افراد انجام می گیرد، افزود: توانمندسازی مربیان، به روز کردن تجهیزات آموزشی، شناسایی مربیان با انگیزه و علاقمند دراین زمینه مورد توجه قرار گرفته است.

وی با تاکید بر تجهیز کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای گفت: در راستای به‌روز رسانی آموزش‌های مهارتی در حوزه‌های مختلف، کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای استان بوشهر به  تجهیزات آموزشی پیشرفته مجهز می‌شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار