رئیس پلیس شهرستان دشتی گفت: با تلاش‌های بی وقفه و استقرار ایستگاه‌های سیار پلیس و گشت‌زنی، عوامل انتظامی در محورهای خروجی شهرستان در یک ماه گذشته ۹۳ دستگاه خودروی سواری شوتی حامل کالای قاچاق را متوقف و اعمال قانون کردند.
کد خبر: ۴۲۰۴۲۷
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱ 08 May 2017
سرهنگ جهانبخش صیادی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تشکیل تیم‌های تخصصی مقابله با قاچاق کالا در  نیروی انتظامی دشتی اظهار داشت: کالاهای خارجی که فاقد هرگونه سند معتبر و پروانه ترخیص کالای گمرکی باشد قاچاق محسوب می‌شود.

وی با تاکید بر برخورد قاطع با قاچاقچیان گفت: تمام نقاط خشکی، دریایی و محورهای مواصلاتی شهرستان دشتی تحت رصد اطلاعاتی و عملیاتی پلیس قرار دارد و امکان جابجایی قاچاق در این شهرستان غیرممکن شده و در صورت مشاهده قاطعانه با متخلفان و مجرمان برخورد قانونی می‌شود.

صیادی با تاکید بر توقیف خودروهای حامل کالای قاچاق در دشتی بیان کرد:  پلیس دشتی توقیف خودروهای حامل قاچاق در دستور کار قرار داده که در این راستا و با تلاش شبانه‌روزی و همکاری یگان‌های نظارتی و مشارکت شهروندان امسال موفقیت‌های بسیار خوبی در زمینه تامین امنیت شهروندان و مبارزه با قاچاق کالا به دست آمده است.  

رئیس پلیس شهرستان دشتی از کشف سه میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در شهرستان دشتی خبرداد و خاطر نشان کرد:با توقیف خودروهای محموله قاچاق در محورهای شهرستانی دشتی  بیش از 3 میلیارد ریال کالای قاچاق در این شهرستان کشف شده است.

سرهنگ صیادی با اشاره به توقیف 113 دستگاه خودرو شوتی در محورهای مواصلاتی دشتی تصریح کرد: با تلاش‌های بی وقفه و استقرار ایستگاه‌های سیار پلیس و گشت زنی، عوامل انتظامی در محورهای خروجی شهرستان دشتی طی یک ماه گذشته 93 دستگاه خودروی سواری شوتی حامل کالای قاچاق را متوقف و اعمال قانون کردند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار