معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: کاندیداها در انتخابات به دنبال پیروزی به هر قیمتی نباشند.
کد خبر: ۴۲۱۰۴۱
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲ 09 May 2017
عبدالکریم گراوند بعد از ظهر دوشنبه در آیین تجلیل از فرهنگیان شهرستان دشتی اظهار داشت: معلمان سرمایه‌های کشور هستند چراکه تربیت نسل آینده را بر عهده دارند.

معاون استاندار بوشهر تصریح کرد: هر جامعه ای که به آموزش و پرورش توجه ویژه ای داشته باشد می‌تواند با سرعت بیشتری به سمت توسعه و پیشرفت همه جانبه گام بردارد.

وی در ادامه افزود: وظیفه آموزش و پرورش تنها آموزش خواندن و نوشتن نیست بلکه تربیت و پرورش نسل آینده برای حضور موفق در جامعه نیز است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به قرار گرفتن در ایام تبلیغات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، بیان کرد: این روزها شاهد هستیم که افراد به خاطر چند رای بیشتر دستاوردهای نظام را کمرنگ جلوه می‌دهند و این شایسته یک نظام اسلامی نیست.

گراوند با اشاره به اینکه باید در عملکردهای این دولت وضعیت زمان تحویل گرفتن مدیریت کشور را هم باید مد نظر قرار داد، گفت: توافق برجام، کنترل تورم و اجرای طرح تحول سلامت از جمله کارهای ارزشمند دولت تدبیر و امید بوده است.

وی بیان کرد: قطعاً هر فردی که از شورای نگهبان تایید می شود صلاحیت قرار گرفتن در جایگاه ریاست جمهوری از دارد اما پدیده‌ای که این روزها ما شاهد آن هستیم عدد سازی و ارائه آمار غیر واقعی است.

گراوند با بیان اینکه انتخابات و حضور حداکثری مردم موجب اقتدار نظام می‌شود و لازمه این حضور ایجاد امید و نشاط در جامعه است بیان کرد: نباید به خاطر اینکه به هر قیمتی پیروز میدان باشیم موجب شادی دشمنان شویم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار