قائم مقام رئیس بیمارستان آموزشی درمانی قلب بوشهر گفت: حضور بیماران تالاسمی استان بوشهر در عرصه‌های ورزشی تقویت می‌شود.
کد خبر: ۴۲۱۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶ 10 May 2017
محمدرضا حاجیانی در مراسم روز جهانی تالاسمی گفت: امروزه جوامع بین‌المللی به دنبال پیشگری از ابتلای به تالاسمی هستند اما این موضوع نباید موجب شود تا تنها نظاره‌گر مشکلات شما باشیم.

مسئول هیئت ورزشی بیماران تالاسمی و پیوند اعضای استان بوشهر با اشاره به انجام آزمایش‌های لازم در بیمارستان شهدای خلیج فارس برای بیماران تالاسمی افزود: اصلی‌ترین مشکل پیش روی بیماران تالاسمی تامین خون و فراورده‌های خونی است که تاکنون با پشتیبانی درخور تقدیر سازمان انتقال خون از بروز این مشکل جلوگیری به عمل آمده است.

حاجیانی خاطر نشان کرد: اولین وظیفه ما در حوزه پزشکی و درمانی فراهم سازی شرایط لازم برای دریافت خون تازه و با کیفیت برای بیماران است.

مسئول هیئت ورزشی بیماران تالاسمی و پیوند اعضای استان بوشهر گفت: در کنار ایجاد زمینه‌های پیشگیری و درمان بیماران تالاسمی تقویت روحیه امید به زندگی و ایجاد نشاط و شادابی از دیگر وظایف ما در برابر بیماران تالاسمی است.

حاجیانی افزود: به دنبال حضور بچه‌های تالاسمی در عرصه‌های مختلف ورزشی هستیم تا بتوانیم زمینه افزایش انگیزه آنان را فراهم کنیم.

وی خاطرنشان کرد: بیماران تالاسمی بوشهر در این چند سال در رشته‌های ورزشی شنا، پینگ پونگ، بدمینتون، دو میدانی، دارت و  شطرنج  خوش درخشیدند.

قائم مقام رئیس بیمارستان آموزشی درمانی قلب بوشهر گفت: روز جهانی تالاسمی بهانه‌ای است برای همراهی و همدردی با افراد و خانوداه‌هایی که ناخواسته دچار این مشکل شده‌اند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار