مدیرعامل صندوق توسعه صنایع دریایی کشور گفت: در راستای رونق تولید و اشتغال در استان‌های ساحلی، تا سقف ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات برای ساخت شناور و سازه‌های دریایی پرداخت می‌شود.
کد خبر: ۴۲۱۶۴۳
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱ 10 May 2017
عبدالمجید رضوانی ظهر امروز در بررسی مسائل و مشکلات واحدهای شناورسازی استان بوشهر  با تاکید بر توسعه طرح‌های صنعتی دریایی در نقاط ساحلی استان بوشهر  اظهار داشت: صندوق توسعه صنایع دریایی بمنظور پشتیبانی از واحدهای شناور سازی در چند سال اخیر توانسته خدمات حمایتی مهمی در راستای رونق اقتصادی به این واحدها ارائه کند.

وی تصریح کرد: این تسهیلات در قالب تسهیلات بانکی در بخش ساخت شناور، تعمیرات شناور، تکمیل شناورهای نیمه تمام ،توسعه کارگاه ، تامین سرمایه در گردش و تسهیلات کارمزد ضمانت‌نامه پرداخت شده است.

رضوانی با بیان اینکه صنعت کشتی سازی در استان بوشهر سابقه دیرینه دارد خاطر نشان کرد:  استان بوشهر با داشتن ظرفیت مهمی در حوزه ساحل و دریا زمینه سرمایه‌گذاری برای تولیدکنندگان در سازه‌های دریایی را فراهم کرده است.

مدیرعامل صندوق توسعه صنایع دریایی کشور  با تاکید بر حمایت و پشتیبانی از سرمایه‌گذاران این حوزه بیان کرد: در راستای شعار امسال، اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال امسال طرح‌های مهمی در این عرصه و تکمیل طرح‌های نیمه تمام تدوین شده است.

وی با اشاره به افزایش تسهیلات ساخت شناورها و سازه‌های دریایی افزود: در راستای رونق تولید و اشتغال در استان‌های ساحلی، تا سقف 200 میلیارد ریال تسهیلات برای ساخت شناور و سازه‌های دریایی پرداخت می‌شود.

رضوانی افزود: صندوق توسعه صنایع دریایی از سال 95 سقف تسهیلات تعمیرات شناورهای دریایی را از 200 میلیون تومان  به 2 میلیارد تومان افزایش داد که این خود می‌تواند درگردش مالی زنجیره صنعت دریایی اثر بخش باشد .

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار