مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: طرح بندر جدید تجاری ریگ در زمینی به مساحت ۵۰ هکتار و سرمایه‌گذاری ‌۱۸۰ میلیارد ریال اجرا می‌شود.
کد خبر: ۴۲۳۰۷۸
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱ 13 May 2017
محمدمهدی بنچاری ظهر امروز در آیین آغاز ساخت اسکله بندر ریگ با بیان اینکه طرح‌های بندری در نقاط مختلف استان بوشهر اجرا می‌شود اظهار داشت:  استان بوشهر با داشتن طولانی‌ترین مرز دریایی با خلیج فارس فرصت مهمی برای توسعه طرح‌های بندری  ایجاد کرده که این مهم مورد توجه ویژه قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه طرح‌های توسعه‌ای در بنادر استان بوشهر اجرایی شده گفت: طرح پسکرانه بندر بوشهر در مجتمع بندری جزیره نگین  با سرمایه‌گذاری 600 میلیارد تومان با مشارکت بخش خصوصی در حال اجرا است که با تکمیل آن تحول مهمی در حوزه تخلیه و بارگیری و فعالیت تجاری ایجاد می‌کند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از اجرای طرح بندر تجاری ریگ خبرداد و افزود: یکی از مطالبات مهم مردم مرزنشین بندر ریگ اجرای طرح بندری تجاری است که همزمان با نیمه شعبان این طرح اجرایی شد.

بنچاری با اشاره به سرمایه گذاری 180 میلیارد ریالی در اجرای این طرح گفت: طرح بندر جدید تجاری ریگ در زمینی به مساحت 50 هکتار و سرمایه‌گذاری ‌180 میلیارد ریال اجراء می‌شود.

وی، ساخت اسکله، بارانداز، انبار، جاده دسترسی و ساختمان‌های اداری را از فاز نخست این طرح بندری در ریگ دانست و خاطر نشان کرد: با اجرای طرح بندری در ریگ ظرفیت تخلیه و بارگیری کالا در آن از 35 هزار تن در سال به 120 هزار تن افزایش می‌یابد که تحول مهمی در زندگی مردم این منطقه در راستای اشتغال‌زایی و ارتقاء معیشت آنان و اقتصاد منطقه ایجاد می‌کند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار