رئیس شورای راهبری ستاد انتخابات حجت‌الاسلام رئیسی در استان بوشهر گفت: با توجه به تصمیم، تدبیر و تفکر محمدباقر قالیباف در انصراف از کاندیداتوری ریاست‌جمهوری، تمام فعالیت ستادهای قالیباف در استان بوشهر در ستادهای حجت‌الاسلام رئیسی مستقر شد.
کد خبر: ۴۲۵۵۱۳
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲ 17 May 2017
با بیان اینکه انصراف محمدباقر قالیباف سبب اتحاد بیشتر اصول‌گرایان در استان بوشهر شده است اظهار داشت: انصراف محمدباقر قالیباف به‌نفع حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی، سبب افزایش وفاق، همدلی و اتحاد هرچه بیشتر نیروهای انقلاب و اصولگرایان در استان بوشهر شده است.

وی با بیان اینکه تمام فعالیت ستادهای قالیباف در استان بوشهر در ستادهای حجت‌الاسلام رئیسی مستقر شد تصریح کرد: با توجه به تصمیم، تدبیر و تفکر محمدباقر قالیباف در انصراف نامزدی انتخابات ریاست‌جمهوری، تمام فعالیت ستادهای قالیباف در استان بوشهر در ستادهای حجت‌الاسلام رئیسی مستقر شد.

رئیس شورای راهبری ستاد انتخابات حجت‌الاسلام رئیسی در استان بوشهر افزود: تمام روسای ستادها محمدباقر قالیباف در استان بوشهر به‌عنوان معاون ستادهای حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در مرکز استان و شهرستان‌های استان بوشهر انتخاب و معرفی شدند.

صابر با اشاره به رونق بیشتر گرفتن ستادهای حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در استان بوشهر افزود: همه هواداران محمدباقر قالیباف در استان بوشهر در ستادهای رئیسی فعالیت می‌کنند به‌گونه‌ای که رای همه طرفداران قالیباف در ‌بوشهر به‌نفع حجت‌الاسلام رئیسی است.

وی تاکید کرد: انصراف محمدباقر قالیباف در نامزدی انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برای آن است که تا حجت‌الاسلام رئیسی با رای قاطع رئیس‌جمهور شود که به نظر می‌رسد کار محمدباقر قالیباف کار بسیار جهادی و ارزشمندی بود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار