وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ۱۷۱ طرح بهداشت و درمان در استان بوشهر اجرایی شده که ۸۰ طرح آن تا پایان دولت یازدهم به اتمام می‌رسد.
کد خبر: ۴۲۵۵۳۰
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰ 17 May 2017
سید حسن قاضی‌زاده هاشمی پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح طرح‌های درمانی در بیمارستان زینبیه شهرستان دشتی با بیان اینکه طرح‌های مهمی برای حل مشکلات درمانی این شهرستان در قالب تفاهم‌نامه‌ای سه جانبه منعقد شده است اظهار داشت: این تفاهم‌نامه اتفاق بزرگی در حوزه درمان دشتی محسوب می‌شود که امروز به ثمر نشست.

وی با بیان اینکه مشکلات و کمبودهای بیمارستان زینبیه خورموج برطرف می‌شود تصریح کرد: بیمارستان زینبیه شهرستان دشتی از تجهیزات و امکانات درمانی و تشخیصی پیشرفته‌ای برخوردار شده که مشکلات و کمبودهای این بیمارستان برطرف می‌شود.

وزیر بهداشت با بیان اینکه این اقدامات حق مردم است افزود: برای توسعه زیرساخت‌های درمانی در دشتی کمک‌های ویژه‌ای انجام می‌شود.

هاشمی با بیان اینکه تامین نیروی انسانی در اختیار وزارت بهداشت نیست تاکید کرد: برای حل مشکلات نیروی انسانی مورد نیاز در بخش‌های مختلف بیمارستان زینبیه خورموج  مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی از اجرای 171 طرح بهداشت و درمان در استان بوشهر خبرداد و خاطر نشان کرد: 171 طرح بهداشت و درمان  در استان بوشهر اجرایی شده که 80 طرح آن تا پایان دولت یازدهم به اتمام می‌رسد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر نیز با اشاره به طرح‌های درمانی افتتاح شده در بیمارستان شهرستان دشتی خاطر نشان کرد: اورژانس بیمارستان خورموج و سی‌تی‌اسکن در زمینی به وسعت یک‌هزار متر مربع با 23 میلیارد ریال اجراء شده است.

علیرضا رئیسی با تاکید بر توجه به مشکلات درمانی در شهرستان دشتی تصریح کرد: با اجرای طرح‌های مختلف درمانی و بهداشتی در دشتی تا پایان دولت یازدهم همه خانه‌های بهداشتی، و مراکز بهداشتی درمانی نوسازی، بهسازی و بازسازی شد.

وی بیان کرد: تا قبل از دولت یازدهم بیمارستان دشتی دارای 24 تخت بستری بود که اکنون این مرکز درمانی دارای 120 تخت بیستری شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر با بیان اینکه 12 میلیارد ریال برای تجهیز اورژانس این مرکز درمانی تخصیص یافته است گفت: برای ساخت اورژانس بیمارستان دشتی 25 میلیارد ریال تامین شده و این در حالی است که دستگاه سی‌تی‌اسکن این بیمارستان جزء بهترین‌ها در استان بوشهر است.

وی از تجهیز بیمارستان دشتی به تخت‌های مراقبت‌های ویژه خبرداد و گفت: 8 تخت مراقبت‌های ویژه بزرگسالان و 3 تخت ویژه نوزادان در بیمارستان زینبیه خورموج نصب و راه‌اندازی شده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار