مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی گفت: میزان فلرینگ در سال ۸۷ در هفته ۵۶ میلیون متر مکعب بود که هم اکنون به ۵ میلیون متر مکعب در هفته کاهش یافته است.
کد خبر: ۴۲۵۵۳۱
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴ 17 May 2017
مهدی یوسفی شامگاه سه شنبه در آیین خاموش شدن نخستین مشعل فلرهای پارس جنوبی با بیان اینکه اجرای طرح‌های زیست محیطی در اولویت برنامه‌های منطقه پارس جنوبی و وزارت نفت قرار گرفته است اظهار داشت: بر اساس برنامه‌های تدوین شده تمامی صنایع و فازهای پارس جنوبی باید دارای پیوست زیست محیطی باشند.

وی از کاهش فلرینگ در فازهای 10 گانه پارس جنوبی خبرداد و خاطر نشان کرد: با اقدمات اصلاحی که در زمینه کاهش فلرینگ انجام شده هم اکنون میزان فلرینگ در 10 فاز نخست پارس جنوبی به طور محسوسی کاهش یافته است.

 مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی بااشاره به کاهش محسوس فلرینگ در منطقه پارس جنوبی تصریح کرد: میزان فلرینگ در سال 87 در هفته 56 میلیون متر مکعب بود که هم اکنون به 5 میلیون متر مکعب در هفته کاهش یافته است.

یوسفی تاکید کرد: بر اساس برنامه اعلام شده از سوی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی فلرینگ در فازهای 10 گانه پارس جنوبی میزان فلرینگ تا پایان امسال به زیر 3  میلیون متر مکعب در هفته می‌رسد.

وی،خاموش شدن نخستین فلر مجتمع گاز پارس جنوبی را  یک تحول بزرگ در برنامه‌های محیط زیست وزارت نفت دانست و بیان کرد:اقدامات اصلاحی وزارت نفت در زمینه حفظ محیط زیست هیچگاه توقف نداشته است و همه شرکت‌های مستقر در منطقه ویژه پارس موظف به رعایت استانداردهای ابلاغی از سوی وزارتخانه هستند که لازم است همه موارد آن اجرا شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار