مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر با اشاره به مشکلات واحدهای صنعتی در منطقه ویژه بوشهرگفت: برطرف کردن مشکلات و رفع موانع واحدهای صنعتی، تولید و اشتغال مهم‌ترین رویکرد منطقه ویژه اقتصادی بوشهر است.
کد خبر: ۴۲۵۵۳۳
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵ 17 May 2017
حسین نامور ظهر امروز در نشست هم اندیشی و بررسی مشکلات صنایع مستقر در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر با اشاره به اهمیت و افتخار خدمت به تولید کنندگان در این مجموعه صنعتی اظهار داشت: خدمت به یک مجموعه تولیدی و سرمایه‌گذاری که با تمام توان در حال تولید کالای ایرانی است باید در سرلوحه کار مسئولان ذیربط قرار گیرد.

وی با بیان اینکه مسئولان در خدمت به واحدهای صنعتی و تولیدی باید به صورت جهادی عمل کنند افزود: هر کس هر کاری که به وی واگذار شده  باید به نحو احسن به انجام برساند تا سرمایه‌گذار احساس امنیت و رضایتمندی داشته باشد، ضمن اینکه بسیاری از نارسایی‌ها کاهش پیدا کرده است.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر با اشاره به مشکلات اقتصادی موجود در منطقه ویژه افزود: رویکرد ما در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر رفع موانع موجود در بحث صنعت و تولید و ایجاد اشتغال پایدار است و از حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی به گرمی استقبال می‌شود و همه شرایط و بسترهای لازم برای سرمایه‌گذاری آنان در این مجموعه را طبق قوانین فراهم  می‌شود.

نامور با بیان اینکه جلسات مستمر با سرمایه‌گذاران و مسئولان مربوطه می‌تواند زمینه ساز تسهیل و تسریع در رفع مشکلات پیش روی سرمایه‌گذاران شود تاکید کرد: تاکنون در این زمینه اقدامات موثر و مناسبی انجام شده و از این پس نیز  این نشست‌ها باید همچنان به قوت خود باقی بماند.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر بیکاری را از متغیرهایی دانست که تأثیر آن به صورت مستقیم در همه امورات اجتماعی مردم وارد می شود خاطر نشان کرد: قطعاً از سوی دولت و بخش خصوصی راهکار جدی برای رفع آن وجود دارد و منطقه ویژه اقتصادی بوشهر نیز در این خصوص همه تلاش خود را به صورت مضاعف بکار می‌گیرد.

وی با اشاره به اهمیت تولید و سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر اظهار داشت: افزایش تولید و سرمایه گذاری در بخش صنعت می‌تواند وضعیت اقتصادی و اشتغال پایدار در این مجموعه اقتصادی را دگرگون کند و روح تازه‌ای به کالبد منطقه ویژه بدمد.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر با اشاره به این که سرمایه گذار باید به افراد صاحب قدرت و افرادی که در ادارات مجوزهای لازم را صادر می‌کنند، اعتماد کند گفت: باید در عمل به سرمایه گذاران ثابت شود که به فکر رفع مشکلات و رفع موانع آنها هستیم و این آمادگی وجود دارد و برای افزایش سرمایه گذاری، امنیت کامل هویدا است.

 نامور به اثر بخشی حضور سرمایه گذاران و فعالان تولیدی و اقتصادی در منطقه ویژه پرداخت و خاطر نشان کرد: یکی از اهداف و سیاست‌های جدی که توسط این مجموعه دنبال دارد حضور سرمایه گذاران به ویژه شرکت‌های با برندهای معروف مثل بنیاد برکت و در نهایت افزایش تجارت برای جذب سرمایه و ایجاد اشتغال مولد است.

وی با بیان اینکه بنیاد برکت آمادگی لازم را برای مشارکت در سرمایه گذاری حداکثر تا سقف 49 درصد در هر طرح یا واحد صنعتی  اعلام کرده افزود:  باید از این موضوع به نحو شایسته‌ای برای واحدهای این مجموعه صنعتی بهره برده شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار