مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: با وزش باد شدید شمال غربی به صورت ممتد، خلیج فارس در استان بوشهر از امروز مواج و متلاطم می‌شود.
کد خبر: ۴۲۷۴۲۹
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰ 21 May 2017
نادر شفی‌خدایی با بیان اینکه آسمان استان بوشهر کمی ابری تا نیمه ابری همراه با غبار محلی و در ساعاتی از روز وزش باد  پیش بینی شده است اظهار داشت: جهت باد در 24 ساعت آینده شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت 8 تا 30 کیلومتر در ساعت و طی ساعاتی از روز تا 36 کیلومتر در ساعت ارزیابی می‌شود.

وی ارتفاع موج دریا  را در استان بوشهر 30 تا 90 سانتیمتر و در ساعات بعدازظهر گاهی تا 120 سانتیمتر اعلام کرد و افزود: پیش بینی می‌شود طی امروز و فردا در ساعاتی از روز به سرعت وزش باد افزوده شود که این مهم سبب افزایش ارتفاع موج دریا می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر  با اشاره به افزایش وزش باد در استان بوشهر خاطر نشان کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده افزایش سرعت وزش باد با جهت شمال غربی از اواخر روز یکشنبه  است.

شفی‌خدایی از متلاطم شدن خلیج فارس در استان بوشهر خبرداد و گفت: از غروب روز یکشنبه و طی روزهای دوشنبه و سه شنبه  با وزش باد شدید شمال غربی به صورت ممتد، خلیج فارس مواج و متلاطم  می‌شود .

وی با تاکید بر پرهیز از دریا‌روی شناورهای کوچک و سبک مانند قایق‌های صیادی و تفریحی در این مدت تصریح کرد: به سبب وزش باد، وقوع پدیده گرد و خاک در برخی نقاط استان بوشهر طی این مدت دور از انتظار نمی‌باشد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار