قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: برپایی نماز جماعت در بیمارستان‌های استان بوشهر گسترش می‌یابد.
کد خبر: ۴۲۷۴۵۲
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴ 21 May 2017
حیدر عزیزنژاد صبح شنبه در جمع ائمه جماعات دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: ما به عنوان یک دستگاه در نظام جمهوری اسلامی این را وظیفه خود می‌دانیم که زیرساخت‌های لازم برای اقامه نماز اساتید، دانشجویان و کارکنان را فراهم کنیم.

وی تصریح کرد: با اعتقادی که در مجموعه شورای فرهنگی دانشگاه وجود دارد سعی بر این است که اقامه نماز به شکلی کیفی‌تر برگزار شود و زحماتی که ستاد اقامه نماز در دانشگاه می‌کشند نیز قابل تقدیر است.

عزیزنژاد بیان داشت: دغدغه‌ای که مجموعه فرهنگی و حوزه ریاست دانشگاه دارند این است که دوستانی که امام جماعت بیمارستان‌ها، شبکه‌ها و خوابگاه‌های دانشجویی هستند به نوعی انتخاب شوند که از جایگاه فرهنگی برخوردار بوده و بتوانند جوابگوی نیازها و سوالات همکاران و دانشجویان باشند تا بتوان از علم این ائمه جماعات بهترین استفاده برده شود.

قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: ارتقای قابل توجهی در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در زمینه اقامه نماز صورت گرفته است به گونه‌ای که هیچ بیمارستان، شبکه بهداشت و مرکزی نداریم که بدون نمازخانه یا امام جماعت باشد.

این کارگاه با حضور آقای سروقامت مدیرکل فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و حجت الاسلام افشاری دبیر ستاد عالی اقامه نماز دانشگاه‌ها و با حضور ائمه جماعات دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برگزار شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار