فرماندار شهرستان عسلویه گفت: فتح خرمشهر بازتعریفی در ساختار جنگ‌ها در دنیا بود.
کد خبر: ۴۲۹۲۲۷
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰ 24 May 2017
عبدالله نادری عصر سه شنبه در نشست هماهنگی برگزاری مراسم سالروز آزادسازی خرمشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات بیت المقدس اظهار داشت: اگرچه پایان رسمی جنگ تحمیلی چندین سال بعد از آزاد سازی خرمشهر اتفاق افتاد اما نتیجه هشت سال جنگ تحمیلی در زمان آزاد سازی خرمشهر تعیین شد.

وی افزود: آزادسازی خرمشهر یک واقعه عادی نبود و غیر از نشان وجهه انقلابی- اسلامی و مسائل نظامی آن یک تغییر قاعده و بازتعریفی در ساختار جنگ‌ها در دنیا بود.

فرماندار عسلویه در ادامه با تبریک حضور میلیونی مردم در انتخابات گفت: لازم است از رهبر فرزانه انقلاب که با آینده‌نگری خود زمینه‌ساز حضور حد اکثری مردم پای صندوق‌های رای شدند تشکر و قدردانی کنم.

وی با اشاره به تبلیغات دشمن برای حضور کم رنگ مردم در انتخابات و مشارکت بیش از ۴۰ میلیون نفر در این رویداد گفت: این حضور نشان از درک و آگاهی بالای مردم ایران و بینش خوب آنها دارد.

نادری به مشارکت قابل توجه مردم شهرستان در انتخابات اشاره کرد و ادامه داد: شهرستان عسلویه با درصد مشارکت بالاتری نسبت به دیگر شهرستان‌های استان مستحق تقدیر است و باید قدر این مردم را بدانیم.

وی با اشاره به رای نزدیک به ۸۰ درصدی مردم شهرستان به دکتر روحانی در انتخابات اخیر خاطرنشان کرد: رای مردم به دکتر روحانی ثابت می‌کند که مردم قدردان زحمات و فعالیت‌ها و خدمات ارزنده دولت تدبیر و امید در این چهار سال به‌ویژه در شهرستان عسلویه بوده‌اند.

فرماندار عسلویه اظهار داشت: رای بالای مردم به دکتر روحانی به عنوان نمادی از درخواست مردم به تداوم راه و مسیر اعتدال و عقلانیت در کشور بود و قطعا دولت‌مردان دولت تدبیر و امید در دوره دوم با انگیزه مضاعف در راستای بهبود و رفع مشکلات و کمبودها در بخش‌های مختلف گام‌های مستحکم‌تری برخواهند داشت.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار