معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: برای رعایت شئونات ماه رمضان باید فرهنگ سازی لازم انجام شود.
کد خبر: ۴۲۹۲۳۶
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۷ 24 May 2017
عبدالکریم گراوند عصر سه‌شنبه در جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های دینی استان بوشهر با گرامیداشت سالروز سوم خرداد اظهار داشت: سالروز آزادسازی خرمهشر نقطه عطفی در تاریخ هشت ساله دفاع مقدس است.

وی افزود: آزادی خرمشهر به نوعی پیام اقتدار ایران اسلامی به جهانیان بود که شهدا با نثار خون خود امنیت و آرامش را برای ملت به ارمغان آوردند.

معاون استاندار بوشهر گفت: امروز ما شاهد خاورمیانه آشوب زده هستیم ولی ایران اسلامی به برکت خون شهیدان خود در کمال امنیت و آرامش به سر می برد.

ملت در انتخابات صحنه باشکوهی خلق کردند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: ملت ایران اسلامی و مردم استان بوشهر ۲۹ اردیبهشت در جشن ملی انتخابات صحنه باشکوهی مجددا خلق کردند و برگ زرین دیگری در کشور ورق خورد.

گراوند بیان کرد: شاهد هستیم که کشورهای همسایه ایران اسلامی در کنار دریای خلیج فارس امروز امنیت خود را با حضور ترامپ تامین می‌کنند ولی در ایران اسلامی مردم با حضور خود در پای صندوق های اخذ رای و دیگر صحنه های ملی امنیت و اقتدار کشور را حفظ و ارتقاء می بخشند.

وقوع کمترین جرایم در ماه رمضان

وی با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان عنوان کرد: در ماه مبارک رمضان کمترین تخلفات و جرائم صورت می‌گیرد که باید از این فضای معنوی بهره لازم صورت گیرد.

معاون استاندار بوشهر یادآور شد: رعایت شئونات ماه رمضان یک اصل است و روزه خواری در این ایام مبارک شایسته نیست و رعایت آن الزامی است.

وی گفت: همچنین اماکن، صنعت و معدن بایدها و نبایدهای ماه مبارک رمضان را بیان و به خوبی اطلاع رسانی کنند تا حرمت این ماه مبارک حفظ شود.

گراوند یادآور شد: برای رعایت شئونات ماه رمضان باید فرهنگ سازی لازم انجام شود و در این زمینه مبلغین، صداوسیما و رسانه ها باید به خوبی نقش خود را ایفا کنند.

ترویج قرآن و معارف دینی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر افزود: فرمانداران و بخشداران در راستای همکاری با مبلغین در ایام ماه مبارک رمضان عنایت لازم را داشته باشند.

گراوند بیان کرد: در راستای ترویج قرآن و معارف دینی برای تاثیرگذاری بیشتر باید از ظرفیت های مردمی استفاده شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار