مدیرعامل انجمن آلزایمر استان بوشهر گفت:با شکل‌گیری سازمان مردم نهاد در حوزه سلامت استان بوشهر بار هزینه‌ بیماریها را کاهش داده و تحقق به هدف‌های ترسیم شده را روان سازی کرده است.
کد خبر: ۴۲۹۲۴۱
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹ 24 May 2017
اکرم فرهادی ظهر امروز در همایش مردمی آگاهی از دیابت و مقابله مناسب با آن در بوشهر، هدف از برگزاری این همایش را ارتقاء سطح آگاهی سلامت مردم دانست و اظهار داشت: افزایش سطح  آگاهی و دانش سلامت مردم در خصوص بیماری دیابت و مقابله صحیح با این بیماری و درگیر و حساس کردن مستقیم مردم برای حفظ سلامتی خودشان  از اهداف برگزاری این همایش است.

وی با اشاره به نقش مهم این همایش‌ها در پیشگیری از بیماری‌های مزمن تصریح کرد: این نوع  همایش ها و آموزش‌های جامعه محور ارزش قابل ملاحظه‌ای در کاهش بار هزینه‌های بیماریهای مزمن از جمله دیابت  دارد.

مدیرعامل انجمن آلزایمر استان بوشهر از راه‌اندازی سازمان‌های مردم نهاد در حوزه سلامت استان بوشهر خبرداد و خاطر نشان کرد: با شکل‌گیری سازمان مردم نهاد در حوزه سلامت استان بوشهر بار هزینه‌  بیماریها را کاهش داده و  تحقق به هدف‌های ترسیم  شده را روان سازی کرده است.

فرهادی با بیان اینکه انجمن آلزایمر و بنیاد فرزانگان جهاندیده سالمندان از جمله سمن‌های تازه شکل گرفته در حوزه سلامت استان بوشهراست افزود: این سازمان‌های مردم نهاد فعالیت خود را با تاکید بر سلامتی دوران سالمندی آغاز کرده است.

وی، هدف سمن‌های حوزه سلامت را  توانمندسازی گروه هدف  دانست و تاکید کرد:  نخستین قدم این سمن‌ها توانمندسازی این افراد دادن ، افزایش آگاهی در خصوص بیماری‌ها و مقابله مناسب با پیامدهای آن است، که در این راستا برگزاری اینگونه همایش‌های مردمی بسیار حائز اهمیت است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار