مدیر کمیته امداد شهرستان گناوه گفت: ۳ میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریال برای توانمندسازی زنان سرپرست خانوار زیرپوشش کمیته امداد گناوه پرداخت شد.
کد خبر: ۴۲۹۲۴۴
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰ 24 May 2017
مرادشمس‌الدینی بعدازظهر امروز در بررسی وضعیت کودکان زیرپوشش کمیته امداد شهرستان گناوه، با اشاره به اجرای طرح هم‌سفره با هدف تامین حداقل نیاز غذایی کودکان نیازمند کمتر از پنج سال اظهار داشت: در قالب این طرح 219 کودک زیر پنج سال مبتلا به سوء تغذیه با هدف افزایش سطح تغذیه سالم، تحت حمایت قرار گرفتند و در سال گذشته 2 میلیارد و 670 میلیون ریال کمک بسته غذایی در اختیار آنان قرار گرفت.

وی، رفع سوء تغذیه کودکان کمتر از پنج سال و بیمه اجتماعی را یکی از بـرنامه‌های اصلـی  این نهاد دانست و افزود : ارائه خدمات بهداشتی و درمانی از جمله تامین لوازم بهداشتی ، پرداخت فرانشیز ، بیمه درمان پایه و بیمه مکمل درمان، رفع سوء تغذیه کودکان کمتر از پنج سال و بیمه اجتماعی آنان یکی از بـرنامه‌های اصلـی  این نهاد است.

مدیرکمیته امداد شهرستان گناوه  با اشاره به اینکه بیش از 771 میلیون و 103 هزار ریال در درمان افراد تحت پوشش هزینه شده است، گفت: خدمات ارائه شده در بخش درمانی شامل پرداخت فرانشیز و خدمات ویژه درمانی در سال گذشته بیش از 771 میلیون و 103 هزار ریال برای  680 نفر  بوده است.

وی بیان کرد: در سرفصل ارتقاء شاخص‌های بهداشتی  نیز برای 35 مددجو، 727میلیون ریال نیز هزینه شده است.

شمس الدینی یکی از اساسی‌ترین برنامه‌های کمیته امداد برای توانمندسازی خانواده‌ها و ایجاد امنیت اجتماعی آنان را پرداخت حق بیمه عنوان کرد و گفت : طی یک سال گذشته  3 میلیارد و 542 میلیون ریال برای پرداخت حق بیمه اجتماعی 363 نفر  از زنان سرپرست خانوار به حساب سازمان تامین اجتماعی واریز شده است.

وی با بیان اینکه مجریان طرح‌های اشتغال و همچنین زنان سرپرست خانوار از جمله افرادی هستند که در صورت داشتن شرایط لازم می‌توانند از خدمات بیمه تامین اجتماعی بهره‌مند شوند، تصریح کرد: کمیته امداد به منظور توانمندسازی مددجویان تحت حمایت تا زمان برقراری مستمری از سوی سازمان تأمین اجتماعی و احراز شرایط لازم برای استفاده از مزایای بازنشستگی، اقدام به پرداخت بیمه‌های اجتماعی می‌کند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار