سرپرست معاونت صنایع دستی استان بوشهر گفت: بازارچه‌های صنایع دستی استان بوشهر راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۴۳۹۵۷۵
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰ 12 June 2017
ارغوان مهدی‌زاده ظهر امروز در آیین راه‌اندازی نمایشگاه  محصولات صنایع دستی استان بوشهر با بیان اینکه این استان از ظرفیت بالایی در حوزه صنایع دستی برخوردار است اظهار داشت: محصولات و تولیدات صنایع دستی استان بوشهر در بازارهای مختلف داخلی و خارجی عرضه می‌شود که مورد توجه همگان قرار دارد.

وی با بیان اینکه نمایشگاه صنایع دستی بوشهر گشایش یافت خاطر نشان کرد: به مناسبت روز جهانی صنایع دستی معاونت صنایع دستی استان بوشهر اقدام به برپایی نمایشگاه ساخت و فروش مستقیم محصولات صنایع دستی توسط صنعتگران کرده است.

سرپرست معاونت صنایع دستی استان بوشهر بیان کرد: محصولات هنرمندان استان بوشهر در نمایشگاه صنایع دستی بومی استان بوشهر به مدت 5 روز به نمایش در می‌آید و بازدید از نمایشگاه برای عموم آزاد است.

مهدی‌زاده با بیان اهمیت جایگاه صنایع دستی در اقتصاد کشور این صنایع را یکی از جاذبه‌های خاص در ایران خواند که نشأت گرفته از فرهنگ، تاریح و تمدن ایران است.

وی با اشاره به اهمیت ارتقا سطح صنعتگران ابراز امیدواری کرد که این نمایشگاه بتواند در راستای معرفی هنرهای سنتی این صنعتکاران مفید واقع شود.

 سرپرست معاونت صنایع دستی استان بوشهر با بیان اینکه این نمایشگاه تا 23 خرداد در دو نوبت صبح و بعد از ظهر دائر است گفت: صنعتگران در این نمایشگاه می‌توانند هنر دست خود را به قیمت تولید عرضه کنند.

مهدی‌زاده با اشاره به ارائه توانمندی 24 هنرمند صنایع دستی در نمایشگاه یاد شده خاطر نشان کرد: 24 صنعتگر  دستی در این نمایشگاه حضور دارند تا هنر دستشان را در رشته‌های مختلف در معرض دید هنر دوستان قرار دهند.

وی با بیان اینکه تا پایان امسال بازارچه‌های صنایع دستی در استان بوشهر راه‌اندازی می‌شود تصریح کرد: بازارچه‌های صنایع دستی استان بوشهر در رشته‌های گلیم، گبه، منبت، سفال، صنایع دستی دریایی، چرم و زیورآلات راه‌اندازی می‌شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار